vauva ei ime enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
vitsi!! tytöllä oli tuo imemislakko ja nyt ei suostu tissiä enää ottamaan millää kaikki keinot koitetta. mulla on tuo sähkönen rintapumppu jolla koitin pumpata...50ml sain..ennen ei tarvinu kun 2tuntii olla imettämättä tai pumppaamatta niin sain pumpulla pullollisen tisseihin tuli kaamee paine jos imettämättä pidemmän aikaa..nyt ei mitään..ei paineen tunnetta...eli ei siis paljon maitoa? millä sasin vaikka lisättyä sitä että voin pumpata kun en saa vauvaa imemää ni olisin pullosta syöttäny..ja mä kun halusin imettää vähintää 6kk..jä tyttö 3kk :'(

Tämä on ihan oikeasti viimeinen paikka, josta kannattaa pyytää neuvoja imetysasioihin - tai toiseksi viimeinen, neuvola on se viimeinen. Mene ihmeessä imetystukilistalle, niin saat kunnon neuvoja: www.imetystukilista.net

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tämä on ihan oikeasti viimeinen paikka, josta kannattaa pyytää neuvoja imetysasioihin - tai toiseksi viimeinen, neuvola on se viimeinen. Mene ihmeessä imetystukilistalle, niin saat kunnon neuvoja: www.imetystukilista.net

mä olen nuo käynyt läpi..ja tehny "ohjeitten mukaan" yrittäny houkutella tissille..juonu paljon vettä , ollu ihokontaktissa..ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

mä olen nuo käynyt läpi..ja tehny "ohjeitten mukaan" yrittäny houkutella tissille..juonu paljon vettä , ollu ihokontaktissa..ei mitään.

Tarkoitin, että liity oikein sinne sähköpostilistalle ja esitä kysymys siellä. Sieltä löytyy niin monta imetystietäjää ja -neuvojaa, että varmasti saat homman vielä pelaamaan! Listalle pääsee jostakin sieltä pääsivun vasemmasta yläreunasta, muistelen ainakin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Tarkoitin, että liity oikein sinne sähköpostilistalle ja esitä kysymys siellä. Sieltä löytyy niin monta imetystietäjää ja -neuvojaa, että varmasti saat homman vielä pelaamaan! Listalle pääsee jostakin sieltä pääsivun vasemmasta yläreunasta, muistelen ainakin niin.

ahaa!! kiitos paljon..teenkin sen heti =)

Tuttu tunne, kokeilin kaikki imetysavut ja muut, mutta poika lopetti rinnan imemisen ja silläsiisti. Edelliset lapset sain imetettyä vuoden vanhoiksi. Nuorimmalle piisasi 5 kk. Koetin narrata yöllä, kun oli väsynyt, päivällä kun itki ilman nälkää ja nälän kanssa. Todella sillä tuttipullo letku jutulla, joka laitettiin liiveihin ja teipattiin nänniin kiinni, jotta maito olisi tullut helpommin, mutta ei. Loppu mikä loppu.

Sulla on nyt stressiä tuosta lakosta ja epäilen että siksi et saa lypsettyä maitoa. Mutta kyllähän sitä rinnoissa on. Imemislakkoon en osaa antaa neuvoja, mutta jatka sitkeästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Tuttu tunne, kokeilin kaikki imetysavut ja muut, mutta poika lopetti rinnan imemisen ja silläsiisti. Edelliset lapset sain imetettyä vuoden vanhoiksi. Nuorimmalle piisasi 5 kk. Koetin narrata yöllä, kun oli väsynyt, päivällä kun itki ilman nälkää ja nälän kanssa. Todella sillä tuttipullo letku jutulla, joka laitettiin liiveihin ja teipattiin nänniin kiinni, jotta maito olisi tullut helpommin, mutta ei. Loppu mikä loppu.

kyllä tuo yöllä ottaa mutta ei enää muuten mitenkää

Tyhjän tuntoiset rinnat, eivät tarkoita jottei siellä olisi maitoa.
Herumisongelma voisi olla kyseessä, eli siis ei vain heru niin hyvin kun yrität pumpata.
Ainoa mitä voit tehdä maidontuotannon lisäämiseksi, on se, että koitat vain saada sitkeästi lasta imemään. Ei mitkään teet tai muut siihen auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyhjän tuntoiset rinnat, eivät tarkoita jottei siellä olisi maitoa.
Herumisongelma voisi olla kyseessä, eli siis ei vain heru niin hyvin kun yrität pumpata.
Ainoa mitä voit tehdä maidontuotannon lisäämiseksi, on se, että koitat vain saada sitkeästi lasta imemään. Ei mitkään teet tai muut siihen auta.

no kyllä tiesin tuon jo ennestään mutta kun en vai saa sitä lasta imemää..eikä sitä voi pakottaa!

Yhteistyössä