Vauva aina ihan pinnalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli mulla on niin et vauva on aina ihan tossa pinnalla. Kaikki liikkeet tuntuu tosi selvästi ja sit sattuu ihan jos vähänkään kovempaa mottasee mua.

Tuntuu kun mahassa oiskin kaks vauvaa tai vauva sellanen kuus kilonen. Niin ja nyt menossa "vasta" rv 33

Mites muut? Onks teil ollut/olleet vauvat pinnassa? ja tuntuko siltä et mahassa asu vähintään jättiläinen? ja tuliko minkäkokoinen kaveri sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Jättiläiseltä tuntu ja siltä mahakin näytti. Potkut sattu ja napakimmat melkein repi nahkaa loppu aikana. Poika syntyi 49cm ja 3220g

Tää tuntuu tosi inhottavalle välillä. :/

Nytkin hän viettää aikaansa poikittain ja tossa ihan pinnalla. Selväst tunnen jalat, pään ja pepun.

Tuntuuhan se inhottavalle :hug: Mutta ajattele palkintoa :heart:
Ja jos kovasti huolettaa niin kysäse neuvolasta voiko tsekata ultralla?
Miä oon muuten noin 160cm, ja kuulemma se pituuskin vaikuttaa siihen vauvan tilaan.

Mulla 36 rv meneillään ja vatsa on suht litteä..(pyöreä se oikeesti on mutta raskaus mahaks hieman suorahko sivulta katsottuna) eli se on tuolla jotenkin takana ja syvällä, mutta vähä väliä "nousee pintaan" heh ja maha menee ihan kolmion muotoseks :laugh: mulle ei ole painoarviota tehty/kerrottu eikä vielä siis ole syntynyt niin en tiedä minkäkokoista oottelen mutta keskikäyrän alapuolella on sf-mitta tällä hetkellä

Yhteistyössä