Vauva 7kk ja antibiootti kuuri itselläni, en voi imettää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sain lääkekuurin poskiontelotulehdukseen ja pakkausselosteessa oli ettei suositella imettävälle (oli todettu mahd. haittavaikutuksia vauvoille), tosi kiva! Söin jo yhden kuurin mutta se ei näköjään tepsinyt, eikö nyt olis vielä löytynyt kuuria joka sopis myös imettävälle?? Oletteko kukaan muu joutunut imettäessä syömään useampaa kuuria ja onko kaikki olleet sellaisia että on voinut imettää?

Jos olet kertonut että imetät,niin lääkäri on ottanut asian varmasti huomioon lääkettä valitessaan.
Itse olen raskaana ollessani saanut sellaisia lääkkeitä joista sanotaan ettei suositella raskaaan oleville.Mutat lääkärin luvalla ja määräyksellä olen lääkkeeni ottanut.
Mutat voithan vielä huomenna soittaa ja varmistaa asian.

Jos oot lääkärille maininnu siitä et imetät ni on se varmasti ottanut sen huomioon. Lähinnä tulee mieleen et vauvalla voi masu mennä vähä sekasin siitä maitoon erittyvästä lääkkeestä.

Minä sain pahoinvointilääkkeen jonka selosteessa luki että ei sovi imettäville, mutta jälkikäteen kuulin että samaa lääkettä käytetään maidon nostattamiseen..

Jos kuitenkin aiot antaa vauvalle korviketta (vaikka itse sun tilanteessa imettäisin) niin pidä maidontuloa yllä pumppaamalla säännöllisesti..

Yhteistyössä