Vauva 4 kk ja mies ei halua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Meillä on 4 lasta ja nuorimmainen 4 kk. Mies ei ole halunnut seksiä puoleen vuoteen. Minulla haluja olisi. Olen puhunut,kysellyt miksi ei. Vastaa vaan ettei tee mieli. Aikaisemmin ei tälläista ole ollut. Toki on varmaan väsynyt. Tekee palkon töitä ja on paljon poissa kotoa. Työreissuissa. Onko muilla ollut tällaista? Normaalisti meillä on paljon hellyyttä,halailua ym. Nyt ei yhtään mitään..

Aina vedetään tuo sillä on toinen. Tokihan sitä voi kysyä ja pyytää rehellisesti kertomaan. Mutta onhan niitä monia muitakin syitä haluttomuuteen, kuten esim. tuo väsymys.

[QUOTE="vieras";25849454]Jokin sairaus. Mieheni sairastu piilevästi eikä seksihaluja ollut, emme tieneet että johtui sairaudesta ennekuin saatiin selville. 1vuosi meni ilman seksiä.[/QUOTE]

Mikä sairaus löytyi mikä näin vaikutti?

Mää luulen kans et saattaa olla joku muu.. teillä lapsia ja hällä paljon duunia ni äkkii tulee tehtyy syrjähyppy naisen kans jolla ei välttis ol niit rääkyviä lapsia heti ovella vastas ku muuteski jo väsyttää

Nimenomaan noiden työreissujen takia mäkin epäilisin, että saa seksiä jostain muualta. Työreissuilla on huomattavasti helpompaa pettää, kun kiinnijäämisen mahdollisuus on aika pieni.

Ja kun on reissutöissä niin sieltähän sitä seuraa saa, eikä enää kotona tarvitse oma vaimo kiinnostaa.
Kysysin sinuna suoraan mieheltäsi, missä mättää? Yleensähän parisuhteessa pitäisi tälläisistäkin asioista pystyä puhumaan, mä en ainakaan jaksaisi vierestä katsoa ja kärsiä. Meillä on 4-vuotias ja 6vk ikäinen vauva ja vaikka mies tekee rankkaa fyysistä töitä, halut sillä on entisellään. Joten yleensä siihen haluttomuuteen on jokin syy, ja kun se sinua noin mietityttää kannattaa ottaa puheeksi miehesi kanssa.

Hei! Olen suoraan kysynytkin mikä on ongelmana. En vaan saa vastaukseksi muuta,kun ettei haluta. On tämän loppukuun koko ajan työreissussa ja viikonlopuiksi on menossa mökkeilemään ja laskettelemaan ystäviensä kanssa. Se ei haittaa on vapaansa ansainnut. Kaipaan kuitenkin sitä toista aikuista ja hellyyttä mitä meillä on.aikaisemmin ollut..

Hei! Olen suoraan kysynytkin mikä on ongelmana. En vaan saa vastaukseksi muuta,kun ettei haluta. On tämän loppukuun koko ajan työreissussa ja viikonlopuiksi on menossa mökkeilemään ja laskettelemaan ystäviensä kanssa. Se ei haittaa on vapaansa ansainnut. Kaipaan kuitenkin sitä toista aikuista ja hellyyttä mitä meillä on.aikaisemmin ollut..

Viikkotolkulla pois kotoa ja siihen päälle lähtee kavereiden kanssa reissuun? Ei kuulosta kovin hyvältä...

Yhteistyössä