vauva (10vko) nukkuu liikaa??

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Meilllä tyttö siis 10viikkoinen ja nukkuu todella paljon!
Joudun pitämään tyttöä sylissä suurimmaksi osaksi jos ollaan kotona ja tyttö todellakin nukkuu tosi paljon.

Nukkuu yöt läpeensä ja sen jälkeen juo maitoa ja jatkaa 4h päikkäreitä, välillä vain tarkistaen että olen paikalla...
Hereillä ollessaan on kyllä virkeä, keskustelee hirmuisetsi ja jumppaa.

Vai oliskohan tämä nyt vaan joku kausi? Koliikki alkoi vihdoin viime viikolla helpottaa ja nyt tuntuu että vauva vaan nukkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Meilllä tyttö siis 10viikkoinen ja nukkuu todella paljon!
Joudun pitämään tyttöä sylissä suurimmaksi osaksi jos ollaan kotona ja tyttö todellakin nukkuu tosi paljon.

Nukkuu yöt läpeensä ja sen jälkeen juo maitoa ja jatkaa 4h päikkäreitä, välillä vain tarkistaen että olen paikalla...
Hereillä ollessaan on kyllä virkeä, keskustelee hirmuisetsi ja jumppaa.

Vai oliskohan tämä nyt vaan joku kausi? Koliikki alkoi vihdoin viime viikolla helpottaa ja nyt tuntuu että vauva vaan nukkuu...

Sulla on ihana, "helppo" lapsi. Kaikki ihan ok. Meillä oli sama juttu aikanaan, en vain meinannut uskoa kahden valvottajan jälkeen että voisi olla noin hyväuninen lapsi olemassakaan.
Nauti lapsestasi, lepää kun kun lapsi nukkuu ja tee jotakin kivaa tai sitten niitä vähemmän kivoja rästihommia.

Kiitos :D
Mulla on myös sitten tollanen ihanainen vili vilperi tyttönen 1,5vuotta joten aikaa ei ole hirveesti ylimääräistä!

Tyttö siis nukkuu aikalailla sylissä tai kantorepussa, vaunuissa nukkuu myös hyvin jos ovat liikkeessä muttei esim parvekkeella.

Uusimmat

Yhteistyössä