vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole käynyt. Mutta olen jostan kuullut, että olisi mennyt konkurssiin koko Ora, että vaunut ovat viallisia ja niistä on usein valitettu..
Olenkohan saanut ihan väärää tietoa? :o Jos joku tietää niin kertokaa.

Mielestäni Suomessa ei valmisteta enää vaunuja, joka tarkoittaisi samalla myös sitä, että Oran tehtaanmyymälää ei ole olemassa! Muistaakseni viime vuonna Tanskassa testattiin lastenvaunuja ja Ora sai PALJON huomautuksia ja todella vähän aikaa vikojen korjaamiseen. Ainoa ratkaisu oli laittaa tehdas kiinni.

Minä taas olin kuulevinani että tehdas olisi mennyt konkkaan, mutta olisi avattu uudestaan. Jossain lehdessäkin olin näkevinäni mainoksen että uudesta tehtaanmyymälästä avajaistarjouksena pinnasänky, patja ja reunapehmuste (ja olikohan vielä jotain muuta) yht. 150?. Tästä päättelin että ainakin tehtaanmyymälä avataan uudestaan. Ja ei kai tehtaanmyymälää oo ilman tehdasta... Mutta tiedä sitten häntä.

Oran tehdas toimii ja tehtaanmyymäläkin toimii. Ora meni konkkaan sen tanskalaisen testin takia mutta aloittivat uudella nimellä.

Oran vaunuthan eivät olleet vaarallisia, joitakin pikkujuttuja kai siinä ymmärtääkseni oli vikana jotka on kuitenkin nyt korjattu.

Tehtaanmyymälässä on hyviä tarjouksia ja kaupanpäällisiä joten uskon että siellä kannattaa käydä.

Oran tehtaanmyymälä on auki. Siellä valmistetaan vaunuja niin kuin ennenkin. Niillä on uusi tosi hieno vihreä logo, ja siellä on kiva palvelu. Sieltä saa kaikkea mukavaa ja mikä parasta; EDULLISESTI.
Esim. Vantalla on niiden jälleenmyyjäliike, AT-lastenturva, joka myy Oraa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2004 klo 20:10 omena kirjoitti:
Oran tehtaanmyymälä on auki. Siellä valmistetaan vaunuja niin kuin ennenkin. Niillä on uusi tosi hieno vihreä logo, ja siellä on kiva palvelu. Sieltä saa kaikkea mukavaa ja mikä parasta; EDULLISESTI.
Esim. Vantalla on niiden jälleenmyyjäliike, AT-lastenturva, joka myy Oraa!
Kävin AT-lastenturvan sivuilla, mutten millään löytänyt oran vaunuja.. :( eli hintaa etsin niille. Kun oran silvulta katselin, niin ihan edulliselta tuntuu niiden hinnoittelu..

Yhteistyössä