Vaunut varastettu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei...

Vieras
Apua!!

Jätin meidän kerrostalorapun eteen vaunut, laitoin portaan kaiteeseen lukolla kiinni. No niinpä vaan olivat poissa kun menin niitä hakemaan, lukkoineen päivineen!!

Kyseessä emmaljungan citycrossit, vm. -08. Korvaako kotivakuutus, tietääkö joku?? Ja miten ihmeessä mä todistan tämän vakuutusyhtiölle, jos vaikka korvaavatkin??

No sanos muuta!!! Tossa meidän viereisessä yhtiössä asuu kyllä sellasta porukkaa, että tää oli kyllä varmaan vaan ajan kysymys. TYHMÄ MINÄ kun jätin siihen. Mutta en tajunnut, että lukko ei niitä paljoa pidättele..

Kai se on pakko vakuutusyhtiöön soittaa. :(

kyllä mun mielestä kotivakuutus korvaa tommosen. Ainakin meidän kotivakuutus on semmonen, että se korvaa vaunut, jos ne esim. varastetaan kaupanpihasta yms. niin miksei se sit korvaus sutä, jos ne omasta pihapiiristä varastetaan.. On kyllä muuten pokkaa jollakin, huh, huh!

Jäikö sulle osto kuitti niistä minkä voit näyttää Vakuutusyhtiölle? Vaikka en tiedä korvaako vakuutus vaunuja,kun jonkun verran se omavastuukin on niissä aina.Entä ilmoititko Poliisille että on varastettu?

Kiitos vastauksista!

Asutaan tosiaan hissittömässä talossa, aina ei ehdi niitä raijata varastoon joka välissä.
En ole vielä poliisille ilmoittanut, kaipa se täytyy tehdä. Oon käsittänyt että se omavastuu on jotain 50? luokkaa, noi vaunut, jotka ostin uutena (kuitit on tallella) puolitoista vuotta sitten makso n. 800?, eli kyllä niistä jotain varmaan pitäisi saada...

Niin ja lukko oli sellanen pyörän lukko, ei sitä ilman työkaluja murreta.

Yhteistyössä