VAUNUT HAKUSESSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Pitäis ostaa esikoiselle vaunut, vaan en tiedä millaset! Oisko kokemuksia hyvistä varteenotettavista vaihtoehdoista. Pitäis olla suht kevyet työntää, monikäyttöset ja pitäis kulkea soralla ja sohjossa maalla kun asutaan.. ei ole kauheasti mahdollisuuksia läjhteä kauppoihin testaamaan kaikkia markkinoilla olevia malleja, joten jos laittaisitte joitakin vaihtoehtoja hyvistä ja myös niistä joita ei kannata missään nimessä hankkia????? kiitos paljon :)

En mä osaa merkkejä sanoa, mutta ilmakumirenkaat olen kokenut hyväksi täällä maalla asuessa, kun auraus tehdään vasta iltapäivällä öisen lumimyräkän jälkeen.
Ne on kevyet työntää ja kulkevat lumessa ja sohjossa.

Sellainen suuntaa vaihtava työntöaisa on näppärä ominaisuus myös. Ehkä sille on joku oikea nimi, mutta olen sellaisen unohtanut... Käsitit kuitenkin varmaan mitä tarkoitin!

Mä ostin itse kirppikseltä vanhat Emmaljungat ja niihin sitten ilmakumipyörät. Olen ollut tyytyväinen.

Meillä on Brio Happyt ilmakennopyörillä ja oon ollut tosi tyytyväinen!
Meillä on niissä kova vaunukoppa ja ratasistuin erikseen.
Kulkee hyvin erilaisissa maastoissa ja myös lumessa.
En suosittele ainakaan näissä vaunuissa heittoaisallista runkoa, koska niissä on tosi huono jousitus, tai oikeastaan sitä ei oo ollenkaan! Ja ilman heittoaisaakin pärjää ihan hyvin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja dove:
Emmaljungan citycrossit on hyvät työntää ja vankat. Kannattaa ostaa kunnon merkkiset rattaat. Halvoissa vain menee hermo, kun hajoilevat ym.

Citycrossit meilläki, sekä yksösinä että tuplina. Hyvät ovat jyrätä pahemmallakin pukkelikelillä. :)

Kun Emmaljungista valitsee itselleen parhaiten sopivan mallin, niin ei tarvitse pettyä. Ovat pohjoismaisiin oloihin tehtyjä oikeita ulkoiluun tarkoitettuja vaunuja, eikä mitään kauppakeskus-näyttelyvälineitä.

Googlaa "Emmaljunga", niin pääset kotisivuille, jossa on kaikki mallit ja ominaisuudet hyvin esitelty. Hintavat on mutta sen arvoiset! Suomessa Lastentarvike Oy on Emmaljungan jälleenmyyjä.

Ja jos nämä ei tunnu oikeilta niin onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, esim Hartan.