Vaunumerkkejä huutelen

Kertokaa mulle ihanaiset naiset vaunumerkkejä. Ekää kertaa kun olen nyt raskaana ja en oikeen tiedä montaa merkkiä.
Siis emmaljungat, Briot, Gessleinit, Abc:t, teutoniat ja mitä muita???

Ja jos joku vielä laittas linkkiä.

Ja sit saa tietysti kehua ja haukkua kokemuksesta.
Hakusessa tulee olemaan ehdottomasti ilmakumipyöräiset (4 kpl) yhdistelmävaunut. Mielellään hyvänkokoisella tavaratilalla.

Auttakaas nyt ekakertalaista.

Tumpula
Meillä oli Emmaljunga Classic Sport -rattaat ja niissä pehmeä kantokoppa. Mainiot rattaat oli. Käytettiin kahdella lapsella niitä ja kunto oli sen jälkeenkin vielä loistava. Tavarakori on metallinen ja tilava.

oon kuullu pelkkää huonoa Emma ja ABC vaunuista, meillä on parveke vaunuina nuo emmat ja minusta ne on aikas raskaat ja niiden alla olevaan koriin ei mahdu mitään,ehkä pillimehu ku kaiken maailman putket menee siellä alla sikin sokin.

meillä on "käyttövaunuina" Bora kombit ja minä oon tykänny kyllä niistä ja ne on edulliset uutenakin,itse ostin kyllä käytettynä.

emmaljungista oon kuullu pelkkää hyvää ja kerran pari oon sellasia työnnelly ja täytyy myöntää että onhan ne hyvän tuntuset B)

meillä oli ihan aluksi Haberkorn merkkiset yhdistelmät. Suoraan sanottuna paskat.

Sitten meillä oli jostain 90-luvun lopusta kotoisin olevan emmaljungat vähän aikaa kun ei niillä haberkorn merkkisillä päässy mihinkään, ne oli tosi hyvät vaikkaolikin vanhat ja rumat.

sitten meille ostettiin cracon matkarattaat ja niihin ollaan edelleen tyytyväisiä (mutta niissä ei siis kantokoppaa) ja tyttö on siis 3v...niistä ei luovuta ja niihin kun yhdistää sen turvakaukalon niissä voi helposti kuljettaa vauvaakin. ei kuitenkaan mitkään talvirattaat.

sitten ostettiin myös Brion Zenitit (nykyään malli Race) ja niihin pehmeä koppa ja nekin ovat olleet erittäin kovassa käytössä.

Nyt tälle uudelle vauvalle hommasin emmaljungan duo edget ja odotan ja toivon että ne olis hyvät, niin kaikki ainakin sanoo...

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Onko kellään kokemusta ORAn vaunuista? onko ihan kelvottomat?
Meillä on Oran tuplat eikä ne ollenkaan kelvottomat ole. =) Kaikki säädöt ei ole yhtä helppokäyttöisiä kuin esim. Emmaljungissa mutta kyllä ne hyvät rattaat on.

Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Onko kellään kokemusta ORAn vaunuista? onko ihan kelvottomat?

Eivät kelvottomat, mutta todella raskaat verrattuna muihin.

Hartanille täältä ääni, loistavia vaunuja!
Teutonia tekee myös hyviä ja kevyitä vaunuja, samoin Gesslein. Emmaljungat ja Briot eivät oikein sytytä ja Emma ja ABC ovat surkeita.

vieras
just eilen sain brio singit.. oon aivan rakastunu niihin!:) on iso tavaratila ja tosi ketterästi liikkuu.. edellisellä oli emmaljunga ceroxit, tosi hyvät myös.
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2646/pl

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Jos joskus pääsen niin pitkälle, että miusta oikeasti tulee äiti, miun vauva ajelee tämmösissä vaunuissa:

http://shop.rockstarbaby.dk/product_info.php?cPath=53&products_id=103

RockStarBaby :heart:

Jos meille vielä joskus tulee toinen lapsi, olisi nää Rock Star Babyt varmaan myös meidän valinta. Aivan sairaan makeat. Nyt kun hintakin on jo vähän tullut alas.

Meidän tytöllä oli Haberkornit ja ne oli vallan hyvät! Ei kerrassaan mitään moitittavaa.

Yhteistyössä