Hei!
VAstaan vaikka ko rattaista ei olekaan kokemusta mutta hyvin samannäköisiä happy baby rattaita katselimme kun aikanaan ostimme itsellemma tuplia sisaruksille.
Noissa on kaksi erillistä istuinta tai vaunuosa ja istuin joka tekee istumapaikasta ahtaan taikka jos siihen jää tilaa niin koko rattaista leveät.
Standardi ovileveys on suomessa 80cm eli rattaiden leveinkohta tulee olla alle sen että mahdut mm kassoista menemään.
niihin happybabyihin ei olis enää talvivaatteissa mahtunu kunnolla mein 1,5v poika kun pää olis ottanu kiinni kuomuun.
Meille hankittiin emmaljungan twin ceroxit, hinta sylettää mutta on niillä myös jälleenmyyntiarvoa sitten kun emme enää itse tarvitse, luulisin että saamme niistä vielä vuoden päästä noin 450euroa ainakin takaisin!!
JOs hinta on ratkaiseva niin osta laadukkaat käytetyt ennemmin kuin sokkona halvat uudet! Näin itse tekisin sillä vaunut on kuitenkin yksi tärkeimmistä hankinnoista joiden kanssa ei tee mieli ostaa huonoa!
Nyt muuten olen kulkenu kaupungilla pitäen kuopusta (4kk) liinassa takkini alla ja isompaa 1v8kk työntäny matkarattaissa. Pääsee tungoksessakin, ei tarttee nostella ja kasailla painavia tuplia ja ei tarttee pukea ulkovaatteita pienemmälle, pipo vaan päähän ja lapaset ja töppöset niin tarkenee liinan ja takin sisällä hyvin!! =)