Vaunuista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä luovutaan tuolla elokuun loppupuolella(tod.näk.)ihan varmaa ei voi sanoa onko elokuun puoliväli taikka syyskuun alku.Nähtäväksi jää.
Poika täyttää kylläkin 2v syyskuussa,mutta vaunut lähtee.

poika on nyt 3v ja ei suostu ees istuu rattaissa mutta on edelleen satunnaisessa käytössä varsinkin kun olen raskaana niin ei jaksa juosta enään näillä viikoilla ton perässä jokapaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?

Mä teen kävelylenkit yksin ja nautin omasta ajasta.Puistot onneksi lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?

Kukin toki tekee tavallaan, mutta ne ovat meidän yhteistä laatuaikaa. Tekee hyvää mulle ja miehellä (eikä pojastakaan ole yhtään ikävä lähteä ulos). Toki ei poika kokoaikaa kyydissä istu, mutta ilman ei voi lähteä.

Ei siinä ettenkö minä nauttisi jos pääsisin joskus yksin lenkille,mutta kun en pääse niin nuo vaunut/rattaat saavat meillä olla.

Jätä vain vaunut pois,jos se teille sopii.Mikäs siinä.
Voihan ne vaikka myydä.

Siskon poika oli 2vee ku alko lopettelemaan rattaissa istumista. Ei oo tullu nyt mieleenkään laittaa 3 veetä rattaisiin :o Kerran joskus muutama kuukaus sitten pyysi, että otetaan mukaan ku häntä väsyttää. Matkalle sinne ei suostunut istumaan mutta iltasella, 8-aikoihin, halus sit rattaisiin ja nukahti sinne. Mut en mä enää mihinkään normireissulle laittais sitä rattaisiin...

Meillä on rattaat lähes päivittäin käytössä. Pojilla nyt ikää 2v8kk ja ei tulis mieleenkään luopua rattaista. Liikutaan paljon/pitkiä matkoja kävellen ja lyhyemmillä matkoillakin toisinaan kahden uhmiksen kanssa taistellessa helpompaa kun on rattaat.
Halutessaan kävelevät ja saavatkin kävellä 1-2km matkoja, mutta aina eivät jaksa kävellä noin pitkästi.

mä tiiän yhen joka vieläkin istuu rattaissa vaikka ikää jo yli 6v. :o

mun esikoinen oli vähän päälle 2v ja kakkonen just alle 3v kun luovuttiin rattaista. tää kolmonen istuu vieläkin aina sillon tällöin rattaissa. kovasti vieroitetaan ettei tarvis enää kesällä kun nelonen syntyy. =)

Kukin toki tekee tavallaan, mutta ne ovat meidän yhteistä laatuaikaa. Tekee hyvää mulle ja miehellä (eikä pojastakaan ole yhtään ikävä lähteä ulos). Toki ei poika kokoaikaa kyydissä istu, mutta ilman ei voi lähteä.

Eli teillä on vaunut vielä silloinkin kun poika esim 7v?? Vai jaksaako silloin kävellä tuon 10kilsan lenkin kokonaan???

Yhteistyössä