V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?
Mä teen kävelylenkit yksin ja nautin omasta ajasta.Puistot onneksi lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Poika 2v10kk ja en näe mitään syytä vielä luopua. Ei toi poika jaksa kävellävaikkapa 10 kilsan kävelylenkkiä. Jaksaako teillä muka?
Kukin toki tekee tavallaan, mutta ne ovat meidän yhteistä laatuaikaa. Tekee hyvää mulle ja miehellä (eikä pojastakaan ole yhtään ikävä lähteä ulos). Toki ei poika kokoaikaa kyydissä istu, mutta ilman ei voi lähteä.