vaunuista asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma82"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma82"

Vieras
moro kaikki mammat.. oon ihastunu nähin vaunuihin onko jollain kokemusta?

skidi: HERKULES (Roosa) | 3 in 1 (Travel System) | Lastenvaunut ja rattaat | BABYTOWN

ei viel kiirettä viel ostoksen kans 5kk aikaa :D mutta joo.. mä en halua emmaljungan tai brion vaunuja muut vaunut käy jos ovat hintansa väärti.. ihan sama juttu että en halua reimatekkii ym tälläsii top vaatemerkkejä joita joka lapsella on :D eli siis saatte ehdotella vaunuja kans jos tiiätte joitain hyviä..

Kaverilla on tuon tyyliset ja nyt lumihangessa on hankalat.Tänää sain lenkillä nostella sen vaunuja kun Itsellä emmaljungat ja pääsee vaikka täyshangessa eteenpäin. En nyt tiedä onko erikoisuus niin ihanaa,että kannattaa karsia hyvistä ominaisuuksista, itse ainakin ostin just sellaset jotka on ominaisuuksiltaan meille parhaat ja ne sattu olee emmaljungat..
Toi slogan tos liikkeessä on kyl järjetön "sellaista mitä muilla ei oo" :D No siihen on sitten varmasti syynsä miksi ihmiset ei ole niitä ostaneet..
Pitäiskö vaihtaa audi ladaan, kun sehän kumminkin on jotain mitä muilla ei taatusti oo :D :D :D

Missä asut. Meillä Helsingissä on tuon malliset vaunut ja rattaat ja suosittelen. Ihan hölmöä muutaman päivän takia ostaa isoja etupyöriä kun vuodessa noilla pääsee 99% ajasta helpommin.
Minä aluksi kuuntelin kun joku selitti ettei kääntyvillä etupyörillä tee mitään, mutta onneksi kuuntelin ystävääni joka on jo kaksi talvea mennyt ja hänellä ollut kääntyvät pyörät.

Jos asut jossain missä ei aura-auto mene heti kun lunta tulee, niin voi olla helpompaa ottaa isot pyörät..

ja siis 5kk päästä on vasta h-hetki eli kesävauva on tulossa. eli noin 4-5kk on kadut ilman lunta..

MUT siis onko kokemuksia noista HERKULES vaunuista onko hyvät huonot kestävät hajoavat??

kattoa tarkkaan se minkä kokonen lapsi sopii vaunuihin rataskäytössä...
Meillä 1v2kk vanha lapsi ei sovi enää vaunuihin istumaan, uusien ostaminen edessä :/
Muutenki tosin kyseiset vaunut olivat huonot...

emmaljungat ja reimatecit ovat syystä suosittuja. ne on laadukkaita ja sopii suomen sääolosuhteisiin. noi ei näytä kovin laadukkailta ja ovat rumat. jos haluaa jotain muuta ku emmaljungaa tai brioa mutta laatua niin osta bugaboot. ;)

Ei pahalla, mutta ihan järkyt vaunut! Siinä sitten onkin naurussa pitelemistä, kun teille tuleekin poika.. :D Suosittelen tosiaan laittamaan vähän enemmän rahaa vaunuihin ja ostamaan vaikka Briot, jotka varmasti paremmat. Pelkkä Herkules-merkki nauratti, kun on ollut myös Herqules-merkkisiä vaunuja..

Yhteistyössä