vaukirja

Olihan mielenkiintoinen tapaus. Mulle soitti vaukirjakerhon edustaja. Olen juuri lopettanut kyseisen kerhon eli kerroin tämän hänelle ja sanoin ettei ole halua liittyä. Ok. Vastaus oli että jos kiinnostaa hän voi lähettää tämän tutustumispaketin ja voit sitten lopettaa kerhon siihen. Kyllä mulle kirjat kelpaa postimaksulla. Saakohan ne palkan noiden pakettien perusteella?
 
jotain ton tapasta taitaa olla ja oon itekkin ottanu jo kaks pakettia ja sit perunu...toisella kertaa pidin jäsenyyttä hetken yllä kunnes kyllästyin niitten perumiseen....onhan ne kivoja puoli ilmasex saada....
en tiedä monta ne laittaa samalle ihmiselle jos ei koskaan osta niiltä mitään....
 
no puhelinmyyjäthän saa usein provikkaa per tilaus. eli kun tilaat vaukirjan tutustumispaketin saa se puh myyjä jonkun tietyn summan siitä. ja vaikka sinä sitten et liitykään ni sitä provikkaa ei peritä enää takas.
sama esim lasten oma kirjakerhon puhelin myyjät.
 
Mä taas yritin peruuttaa Vau kirjan kuukaudenkirjan, mut peruuttaa en voinut sitä 123- sarjan kk-kirjaa. Pitää peruttaa koko vaukirja jäsenyys, mut siitä ei voi kirjoja peruutella.
No, antaa vielä tulla seuraava kirjapaketti, kun siinä värikynätkin tulee mukana... Jos vaikka sitten irtisanoisin sen, kun kumminkin kuulun myös lasten omaa kirjakerhoonkin. =)
 
hoplaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 07:57 Sitruuna kirjoitti:
Mä taas yritin peruuttaa Vau kirjan kuukaudenkirjan, mut peruuttaa en voinut sitä 123- sarjan kk-kirjaa. Pitää peruttaa koko vaukirja jäsenyys, mut siitä ei voi kirjoja peruutella.
No, antaa vielä tulla seuraava kirjapaketti, kun siinä värikynätkin tulee mukana... Jos vaikka sitten irtisanoisin sen, kun kumminkin kuulun myös lasten omaa kirjakerhoonkin. =)
siis miten niin et voinut peruuttaa kk kirjaa? Kyllä mä olen voinut joka kerta. Ainoa mikä Vaukirjassa on huonoa, on se ettei niiden nettisivuilla ole omaa peruutuskohtaa vaan se pitää tosiaan kirjoittaa aina erikseen sähköpostilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 13:26 hoplaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 07:57 Sitruuna kirjoitti:
Mä taas yritin peruuttaa Vau kirjan kuukaudenkirjan, mut peruuttaa en voinut sitä 123- sarjan kk-kirjaa. Pitää peruttaa koko vaukirja jäsenyys, mut siitä ei voi kirjoja peruutella.
No, antaa vielä tulla seuraava kirjapaketti, kun siinä värikynätkin tulee mukana... Jos vaikka sitten irtisanoisin sen, kun kumminkin kuulun myös lasten omaa kirjakerhoonkin. =)
siis miten niin et voinut peruuttaa kk kirjaa? Kyllä mä olen voinut joka kerta. Ainoa mikä Vaukirjassa on huonoa, on se ettei niiden nettisivuilla ole omaa peruutuskohtaa vaan se pitää tosiaan kirjoittaa aina erikseen sähköpostilla.
Juu sähköpostia heille lähetin, ja ilmoitin, että perutaan seur. kuukaudenkirjan. Vastaus tuli vaan, että 123- sarjan kuukaudenkirjaa ei voi peruttaa, mutta kirjakerhosta voi erota koska vain.
Kyllä mäkin oon ennen saannut peruttua ihan koska vain, mut nykyään ei voi..Ei ainakaan noita 123-sarjan kirjoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 08:41 Sitruuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 13:26 hoplaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 07:57 Sitruuna kirjoitti:
Mä taas yritin peruuttaa Vau kirjan kuukaudenkirjan, mut peruuttaa en voinut sitä 123- sarjan kk-kirjaa. Pitää peruttaa koko vaukirja jäsenyys, mut siitä ei voi kirjoja peruutella.
No, antaa vielä tulla seuraava kirjapaketti, kun siinä värikynätkin tulee mukana... Jos vaikka sitten irtisanoisin sen, kun kumminkin kuulun myös lasten omaa kirjakerhoonkin. =)
siis miten niin et voinut peruuttaa kk kirjaa? Kyllä mä olen voinut joka kerta. Ainoa mikä Vaukirjassa on huonoa, on se ettei niiden nettisivuilla ole omaa peruutuskohtaa vaan se pitää tosiaan kirjoittaa aina erikseen sähköpostilla.
Juu sähköpostia heille lähetin, ja ilmoitin, että perutaan seur. kuukaudenkirjan. Vastaus tuli vaan, että 123- sarjan kuukaudenkirjaa ei voi peruttaa, mutta kirjakerhosta voi erota koska vain.
Kyllä mäkin oon ennen saannut peruttua ihan koska vain, mut nykyään ei voi..Ei ainakaan noita 123-sarjan kirjoja.
olipas outoa?!? Onpas pakko ostamisen makua! En suostuis tohon, jos en todellakaan haluais kuukaudenpakettia. Soitappa sinne ja sano muutama kova sana. :kieh:
 
Helvetti onko muilla kokemuksia vastaavasta. Tilasin sen ilmaispaketin taaperolle ja laitoin postia, että peruun seuraavan paketin. No nyt kuukauden kuluttua tulikin paketti. 20 euroa laskua. Koitin taas laittaa postia, että ettekö tajua etten halua kuulua kerhoon. jos ei onnistu vieläkään niin soitan ja haukun pystyyn kyllä ne ja tuota laskua todellakaa en ala maksamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Helvetti onko muilla kokemuksia vastaavasta. Tilasin sen ilmaispaketin taaperolle ja laitoin postia, että peruun seuraavan paketin. No nyt kuukauden kuluttua tulikin paketti. 20 euroa laskua. Koitin taas laittaa postia, että ettekö tajua etten halua kuulua kerhoon. jos ei onnistu vieläkään niin soitan ja haukun pystyyn kyllä ne ja tuota laskua todellakaa en ala maksamaan.
Tuliko sulle vahvistusvastaus sähköpostiin, että peruutus on tehty? Jos ei, niin ei välttämättä oo menny perille..
 
Joo ei tullut ja ihmettelinkin kun kaikki muut normaalisti mailia laittelee sinne, mutta mun viesteihin ei reagoida mitenkään vaikka mun s-posti toimii aivan normaalisti. Joutuu tosiaa kohta soittaa, että mistä oikeen on kyse kun ei vastaa maileihinkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Joo ei tullut ja ihmettelinkin kun kaikki muut normaalisti mailia laittelee sinne, mutta mun viesteihin ei reagoida mitenkään vaikka mun s-posti toimii aivan normaalisti. Joutuu tosiaa kohta soittaa, että mistä oikeen on kyse kun ei vastaa maileihinkaan.
Ihme juttu tosiaan.. :/

Onhan sulla varmasti oikea osoite, ettei oo kirjoitusvirheitä tms.?

 
Nyt meni perille mun vihainen viesti ja jotain tuli takas, että jäänyt käsittelemättä, ei ole tullut perille.. jne, ei tienneet itsekään. Onneksi ei tarvi kuitenkaan enää nostaa isompaa juttua kun kiltisti myöntyi, että palautan paketin, lasku mitätöidään enkä kuulu enää kerhoon toisen lapsen osalta!
 
Mulla VAukirja toimi ihan moitteettomasti. Esikoinen kuului siihen yli kaks vuotta ja otettiin aika paljon kirjoja mut enemmän peruttiin, eikä ollu ongelmia. Oon kans kuullu et tulee puhelinsoittoja liittymisestä, mutta mulle ei oo tullu. Luulis et semmonen puh.myyjä, joka sanoo et eroo sit tervetuliaispaketin jälkeen ei ois kauaa palkkalistoilla. Pakkohan niillä on joku seuranta olla myyjät / maksavat jäsenet.
 
Meillä on toiminu ihan loistavasti kyseisen kerhon jäsenyys ja peruutukset. Ootteko huomanneet, että paketin voi perua myös tekstiviestillä!? Siinä lapussa, joka tulee paketin mukana, missä kerrotaan seuraavasta kuukauden paketista, on viestiohje. Ja samoin taitaa olla siinä kirjeessä, jossa seuraava paketti esitellään, jos on edellisenki peruuttanu.
 
:eek: Justiin tuli mieleen, että mä liityin Vaukirjaan jo silloin kun poika oli ihan pieni, varmaan 2 kk, ja erosin sitten kun oltiin saatu leppis+pehmokirja jne. Nyt joskus talvella tuli taas tarjous, ja siinä oli mukava äänikirja jne houkuttimia. Liityin, paketti tuli ja ajattelin että eroan sitten kun ensimmäinen lehti/kuukauden paketti tulee. Mutta koskaan ei ole tullut ensimmäistäkään lehteä/lappua/kirjapakettia, ei mitään koko vaukirjasta ole kuulunut. Outoa.
 

Yhteistyössä