Vatsatauti: veriripuli, kuume, kovat mahakivut. Kohtalotovereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nyt menee hermot! KOlme päivää olen kärsinyt ja taas alkaa tuntua huonommalta. Tällä kertaa varmaan vatsanväänteiden seurauksena lentää laatta :x . Ei vaan jaksaisi enää ;( . Imetän lisäksi ja alkaa olla voimat loppu.

Tuossa vesiripulissa on tosiaan ruskehtavaa hailakan kuukautisveren näköistä verta reilummasti. Onkohan syytä huoleen? En usko, että peräaukosta tulisi, vaan mistäpä sitäkään tietää.

Onko muilla mahatautia?

Noin kuukausi sitten taisin laivalta napata yhden, ripuli pelkkää vettä ja laatta lensi tiheimmillään noin 20 min välein... Mutta niin, lähtökohtana se, että veri ulosteessa ei ole normaalia. Jos sitä tlee yläpäästä suosittelen päivystykseen menoa välittömästi sen pois sulkemiseksi, ettei sisällä ole mitään vuotoa.

jaa.. Miehellä on ollut saman tyyppisiä oireita (ripulia siis), mutta aivan lievänä. Muilla perheessä (4 lasta) ei mitään. Noroa itse olen epäillyt, mutta tuo veri oudoksuttaa.

Joo, noro se ilmeisesti mullakin oli, ei kovin pahana. Kumppaniin puhkes vasta viikko mun jälkeen, piti käydä päivystyksessä kun hän oksensi verta. Onneksi tuli kuulemma jostain kurkusta se veri!

Alkuperäinen kirjoittaja lott:
Joo, noro se ilmeisesti mullakin oli, ei kovin pahana. Kumppaniin puhkes vasta viikko mun jälkeen, piti käydä päivystyksessä kun hän oksensi verta. Onneksi tuli kuulemma jostain kurkusta se veri!

Tämä tieto helpottaa! Eiköhän se minullakin ole rajun taudin seuraamusta tuo veri.

Yhteistyössä