Vatsatauti vai ruokamyrkytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pelokas"

Vieras
Tulin äsken kotia ja mies valitteli että mahassa kiertää ja suussa maistuu pahalta jne... Meni kylppäriin istumaan. Oli kuulemma pari tuntia sitten syöny nakkeja joista epäili nyt että onko ne ihan ok. Voiko ruokamyrkytys alkaa noin nopeasti? Mies ei ole vuosikausiin sairastanut vatsatauteja (ei ainakaan ole oksentanut, joskus ollut vähän maha sekaisin tms).

Mulla on ihan hirveä oksennusfobia ja oon täällä ihan hysteerisenä. Mun olis tarkoitus lähtä sunnuntaina reissuun mut en taida uskaltaa jos tuo onkin tautia ja tarttuu..? :(

[QUOTE="Pelokas";30352731]Okei kiitos, pitää nyt kattoo miten tilanne etenee. Pelottaa :([/QUOTE]

Ei muuta kuin paperipyyhkeet ( tai talouspaperia) vessaan pyyhkeiden sijasta, ahkeraa käsien pesua ja mies eri huoneeseen nukkumaan. Näin meillä on vältetty ettei vatsatauti kiertäisi koko perhettä. Vaikka toisaalta se tulee jos on tullakseen.:/

Ei muuta kuin paperipyyhkeet ( tai talouspaperia) vessaan pyyhkeiden sijasta, ahkeraa käsien pesua ja mies eri huoneeseen nukkumaan. Näin meillä on vältetty ettei vatsatauti kiertäisi koko perhettä. Vaikka toisaalta se tulee jos on tullakseen.:/

Jep, kiitti :) mies käyttää yläkerran kylppäriä, mä alakerran. Olo vissiin helpotti jo kun se nyt tuli hakemaan ruokaa ja kerkes näköjään saunassaki käydä. Mikähän lie oli... Toivotaan että ei ainakaan tautia ollut. Pyyhkeet veinkin jo pesuun ja käytetään käsien kuivaamiseen paperia. Otin käsidesit vessojen lähelle ja keittiöön ja nukun itse alakerran vierashuoneessa. Pitää alkaa vetään maitohappobakteereita jos ne vielä jotain auttais.
Miehellä on suht usein näitä "mahassa kiertää/mahaan sattuu/heikko olo"-kohtauksia. Nyt voi kyllä olla huijaustakin kun tuo ei millään haluais su lähtä mun kans sinne reissuun vaikka oltiin niin sovittu. Puhuttiin kyllä sit että mä meen sit meidän tuttavien kanssa sinne ja hän jää kotiin.

[QUOTE="Pelokas";30352756]Jep, kiitti :) mies käyttää yläkerran kylppäriä, mä alakerran. Olo vissiin helpotti jo kun se nyt tuli hakemaan ruokaa ja kerkes näköjään saunassaki käydä. Mikähän lie oli... Toivotaan että ei ainakaan tautia ollut. Pyyhkeet veinkin jo pesuun ja käytetään käsien kuivaamiseen paperia. Otin käsidesit vessojen lähelle ja keittiöön ja nukun itse alakerran vierashuoneessa. Pitää alkaa vetään maitohappobakteereita jos ne vielä jotain auttais.
Miehellä on suht usein näitä "mahassa kiertää/mahaan sattuu/heikko olo"-kohtauksia. Nyt voi kyllä olla huijaustakin kun tuo ei millään haluais su lähtä mun kans sinne reissuun vaikka oltiin niin sovittu. Puhuttiin kyllä sit että mä meen sit meidän tuttavien kanssa sinne ja hän jää kotiin.[/QUOTE]

Toivotaan, että ei ole tautia.:)

Yhteistyössä