Vatsassa kipu yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaipailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja kaipailen

Vieras
Onko muilla vastaavaa, kun yhdynnässä aina sattuu oikealle puolelle alavatsaan, munasarjan kohdalle.
Minulle on tehty sektio kAKSI vuotta sitten, ja gyne sanoi, että leikkausarven kiinnikkeet tuottavat kipua. Mikä tähän avuksi? Kipu on pahin kuukautisten jälkeen kun on ollut muutama päivä seksissä taukoa, ja helpottaa kierron loppua kohden.
Lääkäri sivuutti tuon täysin...

Voi olla ne kiinnikkeet, tai sitten munasarjakysta. Ja jos sulla on pco, niin sekin voi aiheuttaa sitä, koska silloinhan munasarjat ovat isot ja rakkulaiset. Aiheuttaa joillain alavatsan kipuja.

Hmm..mullakin sattuu monesti yhdynnän aikana ja viel useemmin sen jälkeen tunnista päivään. Mulla on piuhat rusetilla klipsuilla..voiskohan olla vähän niinku samaa? Ja sitten kun sattuu,niin sattuu kaikissa asennoissa.

Voi olla, että sattuu kun kohdunnapukka on silleen alhaalla ja kiinni, ja jos siihen kovasti töytäisee niin koskeehan se, sit ovulaation aikaan se nousee ylös ja avautuu, joten silloin se vehje ei siihen yllä.

olen 16v tytto. mitaan ongelmia ei pitaisi olla. mutta nykyyn useasti harrastaessamme seksia mahaan sattuu valtavasti,niin etta on pari kertaa jouduttu lopettamaan. onko tama normaalia? muutenkin olemme harrastaneet seksia saannollisesti kohta vuoden enka ole kaynyt gynekologilla. olisiko syyta kayda? voiko sinne vain soittaa ja varata ajan silla en halua aitini tietavan siita.

Yhteistyössä