Vatsanahan kiristysleikkauksesta!

• Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti
tää kiinnostais muakin... Yks plastiikkakirurgi sanoi mulle kerran, että kunhan olen lapset tehny voisin koittaa kunnallisen kautta... Mulla siis aikas hurja... Nyt on masuasukki ja hirvittää tuo vatsan lopputulos.. Enempää lapsosia ei enää suunnitteil.

Miimiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Ei kai oikeasti voi kosmeettisia leikkauksia saada, kun esim. suonikohjujakaan ei saa helposti kunnallisella leikattua, jos eivät oikeasti vaivaa(esim. säärihaava).
On niitä kuulemma tehty. Soitin ite tonne terveyskeskukseen tänään ja kyselin. Kyllä tosta mahastakin voi olla haittaa, kuten mulla on.

Pölö
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Ei kai oikeasti voi kosmeettisia leikkauksia saada, kun esim. suonikohjujakaan ei saa helposti kunnallisella leikattua, jos eivät oikeasti vaivaa(esim. säärihaava).
On niitä kuulemma tehty. Soitin ite tonne terveyskeskukseen tänään ja kyselin. Kyllä tosta mahastakin voi olla haittaa, kuten mulla on.
Eiköhän silloin mahda suht helposti saada....

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
voin kertoa että kaamea. Sellainen tyhjä ryppyinen säkki. Samanlalla kun sairaaloisen lihava laihduttaa paljon....
:snotty: :ashamed: entäs jos se on vielä täynnä raskausarpia lisäksi :whistle: :ashamed: :ashamed: :'( :'(
juuri näin.... Mulle tosiaan sano lääkäri että kannattaa kysellä.

voin kertoa että kaamea. Sellainen tyhjä ryppyinen säkki. Samanlalla kun sairaaloisen lihava laihduttaa paljon....
:snotty: :ashamed: entäs jos se on vielä täynnä raskausarpia lisäksi :whistle: :ashamed: :ashamed: :'( :'(
juuri näin.... Mulle tosiaan sano lääkäri että kannattaa kysellä.
voikohan sitä edes korjailla jos siinä on lisäksi vielä epäsiisti pystyssä oleva hätäsektioarpi? :'(
..mulla on huono itsetunto-päivä tänään..

pieni varoitus

Kannattaa vain olla varovainen, jos arpitaipumus. Mulla on roikkuva ja arpinen mahanahka ja plastiikkakirurgi sanoi, että leikkauksella vois tulla tosi pahat arvet. Eli jos on paha arpitaipumus, voi tulla aika ikävää jälkeä. Ei siis kaunista ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni varoitus:

Kannattaa vain olla varovainen, jos arpitaipumus. Mulla on roikkuva ja arpinen mahanahka ja plastiikkakirurgi sanoi, että leikkauksella vois tulla tosi pahat arvet. Eli jos on paha arpitaipumus, voi tulla aika ikävää jälkeä. Ei siis kaunista ollenkaan.
joo, mut aattelin että leikkausarpi mahassa olis kuitenkin ehkä siistimpi kuin koko maha ihan kurtussa ja arpisena, ja leikkausarpi mulla on jo muutenkin :| Tosin kun koko maha on arpinen niin ei niistä arvista vissiin edes eroon pääse vaikka miten kiristäisi :/

Miimiäinen
No mulla on semmonen mukava pussukka roikkumassa sektioarpien päällä :snotty: :x
Mulla mahanympärys oli ennen raskauksia alle 70cm ja 3 raskauden aikana kasvanu 114- 130 senttiseks... Eikä toi nahka noitten 2 jättimahan ja sektioiden jälkeen ikinä palautunu normaaliks.

Ajan varasinkin jo tänään terveyskeskukseen, mutta mietityttää onko toi julkiselle puolelle tarpeeks paha :/ Jonoa on kuulemma 1-2 vuotta, jos pääsiskin leikkaukseen.

Pölö

joo, mut aattelin että leikkausarpi mahassa olis kuitenkin ehkä siistimpi kuin koko maha ihan kurtussa ja arpisena, ja leikkausarpi mulla on jo muutenkin :| Tosin kun koko maha on arpinen niin ei niistä arvista vissiin edes eroon pääse vaikka miten kiristäisi :/
Laaserilla voidaan joitain arpia saada "häviämään"

Miimiäinen
Varmaan lääkäri sitten arvioi tilanteen. Mua ainakin eniten vaivaa se löysä nahkapussi. Kun se ei vaatteilla peity, eikä palaudu millään kuntoilulla. Arvet on ja pysyy...
Samoin, se ihme pussukka on suurin ongelma :x
Kyllähän noita arpiakin löytyy vaikka muille jakaa, mutta ne piilottuu kivasti vaatteiden alle. Sopivien vaatteiden löytäminen vaan on työlästä, kun mikään ei istu päälle ton nahkalärpäkkeen takia :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Varmaan lääkäri sitten arvioi tilanteen. Mua ainakin eniten vaivaa se löysä nahkapussi. Kun se ei vaatteilla peity, eikä palaudu millään kuntoilulla. Arvet on ja pysyy...
Samoin, se ihme pussukka on suurin ongelma :x
Kyllähän noita arpiakin löytyy vaikka muille jakaa, mutta ne piilottuu kivasti vaatteiden alle. Sopivien vaatteiden löytäminen vaan on työlästä, kun mikään ei istu päälle ton nahkalärpäkkeen takia :kieh:
Saako kysyä ootko lihava? Auttaisko laihdutus? Mulla on monta raskautta takana ja vatsanympärys taisi olla 120cm pahimmillaan raskauksien jälkeen, todella arpinen ja roikkuva. Laihdutin useamman kymmenen kilon ja vyötärö on nykyään n.65cm. Edelleen sitä ylimääräistä nahkaa sihen jäi, mutta lähtötilanteeseen nähden olen tosi tyytyväinen, en ymmärrä mihin suurin osa ylimääräisestä nahkastakin katosi. Ehkä jumppa auttoi. Arvet toki jäi, mut nekin haaleni.

ss

joo, mut aattelin että leikkausarpi mahassa olis kuitenkin ehkä siistimpi kuin koko maha ihan kurtussa ja arpisena, ja leikkausarpi mulla on jo muutenkin :| Tosin kun koko maha on arpinen niin ei niistä arvista vissiin edes eroon pääse vaikka miten kiristäisi :/ [/quo

tiedän mille tuntuu *halaus*
itselläni juuri samanlainen, ja kyllä se nakertaa itsetuntoa..

Yhteistyössä