vatsalihakset

• Viestiketjun aloittaja ikuinen laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
ikuinen laihduttaja
voisko joku ystävällinen ihminen kertoo hyviä vatsalihas-liikkeitä!!! olen vasta aloittanut uuden laihutuskuurin...paino ei ole vielä tipunut ja ei sillä niin väliä kunhan saisin mahani "pienemmäksi" :flower:

Kahden äiti
Meillä jumpassa käydään selälleen, nostetaan jalat vatsan päälle niin että jalat peppu, polvi, nilkka - linja on 90 astetta (jalkaterät voi pistää ristiin). Siitä sitten kädet niskaa tukemaan ja siitä sitten pieniä nostoja suoraan ylös. Vinoille lihaksille niin että noustessasi kierrät toista kyynärpäätä vastakkaisen polven suuntaan. Tai että nostettuasi hartioita oikaiset käden ja kosketat sillä vastakkaista polvea.

Itse tein näitä yksi ilta ja kyllä tuntui.

ikuinen laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 12:53 Kahden äiti kirjoitti:
Meillä jumpassa käydään selälleen, nostetaan jalat vatsan päälle niin että jalat peppu, polvi, nilkka - linja on 90 astetta (jalkaterät voi pistää ristiin). Siitä sitten kädet niskaa tukemaan ja siitä sitten pieniä nostoja suoraan ylös. Vinoille lihaksille niin että noustessasi kierrät toista kyynärpäätä vastakkaisen polven suuntaan. Tai että nostettuasi hartioita oikaiset käden ja kosketat sillä vastakkaista polvea.

kiitti :flower: täytyy ilalla kokeilla kun saa lapset nukkuu

ikuinen laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 12:53 Kahden äiti kirjoitti:

mä sitten kokeilin ohjeitasi ja kyllä se kieltämättä tuntu.sitä vielä että kuinka monta liikettä teet yhdellä kertaa? mut kiitti paljon vinkistä :hug:

Yhteistyössä