vatsakramppeja ja verihyytymiä! WHAT ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Kuumeillaan kovasti vauvasta. Yritystä takana 3 kiertoa.
Tässä kierrossa olin jo varma, että tärppäsi kun pari kolme aamua meni jo oksentaessakin (hurja pahoinvointi ollut jokaisessa aiemmassakin raskaudessa ensimmäinen oire) ja rinnat turposivat ja muutakin oiretta oli.

Toiveet nousivat hyvin korkealle kun menkat olivat jo viidettä päivää myöhässä. Kolmen viimeiset vuoden ajan olleet täysin säännölliset, alkaavat aina 28 kiertopäivänä illalla 21-23 aikaan.

Pettymys oli todella suuri kun menkat tulivatkin.
Jotenkin kummalliset ne kuitenkin olivat. Verta tuli, ja sitten taas ei, ja taas tippa ja sitten taas ei puoleen vuorokauteenkaan. Menkkakipuja oli vain toisena vuotopäivänä.
Veri oli koko ajan hyvin mustanpunaista. Tuli paljon ja isoja verihyytymiä, joita ei normaalisti. Isoin oli ehkä n tulitikkurasian kokoinen.

Tänään 3 vuotopäivä, enää tulee vain välillä ruskeaa tuhrua paperiin, mutta päivällä sain aivan tajuttomia alavatsakramppeja. Ihan kaksinkerroin väänsi, ja tuntui kun puukko olisi isketty tuonne alapäähän. Poltteli ja sattui niin paljon ettei ikinä.

Mitä tämä on ? Olisiko voinut olla keskenmeno ? Raskaustestiä en ole tehnyt missään vaiheessa kun menkatkin alkoivat. Voisiko vatsakrampit johtua esimerkiksi jos keskenmenon yhteydessä olisi kohtuun jotain jäänytkin, ja olisi vaikka tulehdus ?

Mitä tää nyt voisi olla ? Koko iltapäivän yritin terveyskeskukseen soittaa, mutta eihän sinne läpi pääse.

Kiitän etukäteen ja pahoittelen yksityiskohtaista kuvausta ja aihetta joka esillä päivän mittaan miljoona kertaa.

Kiitos paljon vastauksistanne !

Mäkin aloin epäilemään keskenmenoa jo niistä verihyytymistä ja viimeistään tän päiväisistä vatsakrampeista. :/ Pitääkö keskenmenon jälkeen olla yhteydessä lääkäriin ? Minulla on miinusveri ja synnytyksen jälkeen olen saanut aina sen vasta-ainerokotuksen. joskus luin tästä aiheesta pitkät keskustelut, osalle se oli laitettu keskenmenon jälkeen, osalle ei.

Pitää varmaan huomenna käydä raskaustesti ostamassa, inhottaa elää epätietoisuudessa, vaikka toisaalta en haluaisi ehkä tietääkään jos keskenmeno oli.

Yhteistyössä