vatsakivuista rv 23+2

Osaisiko joku auttaa kun mulla on melkeinpä joka päivä vatsakipeä eteenkin vasemmalta puolelta ja kylkiluiden alapuolelta. Kipu on sellaista pinkeetä olo on silloin tukala ja turvonnut. Pissa testit pari viikkoa sitten neuvollassa ok. Eilen jo ajattelin että pitääkö soittaa äippäpolille, mutta en sitten soittanut. Kipu helpottui aina hetkeksi kun söi ja sitähän mä teinkin sitten vähänväliä.

Ihanaa jos joku osaisi auttaa.. =)
 
Zoe-F
Sydän on sillä puolella millä puolella on "kellokäsi"
Mietin vain, että kuullostaa sappivaivoilta, mutta ne on enemmänkin toisella puolella, ja saattaa jopa säteillä pistävänä selkään.
Toinen mikä tuli mieleen oli se, että jos napero on änkenyt itsensä kylkiluiden alle ja menee alespäin kun värkkäät syömistä tms.
 
Zoe-F
Jos se on vasemmal puolella, niin se ei taida olla sappivaivoja.
Supistus se ei oo.
Ja kestää vaan muutaman minuutin niin ei oo kyl närästystäkää.
Lihaskramppikaa tuskin menis syömällä ohi.. hmm..
Tää on aika hankaka :)
Mitä jos kyselisit neuvolasta ens kerralla kun sinne meet?
 
neuvola on vasta parin viikos päästä...mä tuun hulluksi ennen sitä. niin tuo närästys.mulla närästystä jo ilman raskauttakin. olisikohan se sitä..empä tiiä täytyy varmaan oman mielenrauhan vuoksi soittaa kättärille.
 
Zoe-F
soita vaan jos siltä tuntuu, ne varmaan tietää vähän paremmin kun mä että mitä voi olla :D
mulla ei oo ikinä ollu närästystä, mut luulin et mulla tuli nyt raskauden aikana, selvis kyl sit tuskallisien kertojen jälkeen, että ei se ollukkaa närästystä vaa sappivaivoja :/
 

Yhteistyössä