Vatsakipu ja huimaus?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mammanpojat

Aktiivinen jäsen
08.09.2008
1 348
0
36
Kirjoitin aikaisemmin viikolla siitä mun vatsa kivusta... Nyt eilen alko huimaus.
Kamalasti pyörii päässä ja huimaa. Pelottaa ihan tosissaan mikä on, ja kun pään laittoin illalla tyynyyn, niin tuntui ihan kamalalta, niinku olis sumentunu silmissä kokonaan ja alkanu oksettamaan.
Heräsin, ja huimaus jatkuu. Pyörryttää ihan tosissaan.
Soitan heti kahdeksalta tkhon, mutta ottaako ne mua tosissaan? Verikokeisiin ja sit lääkärin pitäisi tuo vatsa katsoa!!

Ettei olis kyseessä kaksi eri asiaa, jos tuo huimas esim on hyvänlatuista asentohuimausta, siihen pitäis auttaa, että kun menet makuulle ja alkaa pyörimään päässä, nouset nopeasti istuma-asentoon ja lasket vaikka kymmeneen, menet takaisin, eikä enää pitäis pyöriä päässä.
Yleensä ko vaiva alkaa aina samassa asennossa, esim mulla aina oikealle kyljelle mennessä, ja ennenkuin löytyi tämä apukeino, päässä pyöri ja jyräs jos vaan vähänkin kääsit päätä.
Pahimmillaan mulla meni niin, että kun heräsin huippas ja sattu pääkoppaan ihan pirusti, siitä kun tunnissa sain itseni hilatuksi sohvalle, jouduin tyynyillä vuoraamaan pään semmoiseen asentoon, ettei se liiku, siitä sittenihan pikkuhiljaa aloin senttejä kerrallaan kääntää päätä. Kolme ja puolituntia meni pahimmillaan, että pääsiin seisomaan. Puhetakaan, että olisin voinut mennä esim yksin suihkuun, no lattialle istumaan, mutta ei seisten.
Toivotaan ettei sullakaan ole tuon vakavampaa tuo huimaus :)
Ainoa inhottava puoli tuossa on, että se paranee vain juurikin menemällä siihen asentoon mikä pyörimisen aiheuttaa ja sitten taas ylös :whistle:

Yhteistyössä