Vatsa pikkujoulukuosiin :D

• Viestiketjun aloittaja RR
  • Ensimmäinen viesti
RR
Oon normaalipainoinen nainen, mutta vatsan seutuville on viimeisen vuoden aikana kerääntynyt ihme röllykkä. Käyn kerran viikossa uimassa ja kerran zumbassa. Nyt haluaisin päästä eroon tuosta ylimääräisestä vyötäröllä kuitenkaan painoa hirveästi tiputtamatta. Tuntuu, että netistä löytyy apua vaan painonpudotukseen. Olisko teillä vinkkejä, joilla saisi vatsan seudun taas siihen kuntoon, että siihen voisi olla itse tyytyväinen?

"vieras"
Livil tulee joskus iltasin ohjelma morsiamista jotka haluaa mahtua unelma hääpukuunsa. He kuristaa senttejä kasaan tosi paljon pienesssä ajassa, monelta ei juuri kiloja tipu mut juuri senttejä. Ne urheilee paljon ja käyttää jotain tiettyä ruokavaliota.

aloittanut
Kiitos vastauksista! Kyllä tää mun mielestä läskiä on :D Painoindeksi on 20. Olen aikaisemmin ollut alipainoinen, ja oli kovan työn takana päästä normaaliin painoon. Nyt vaan tosiaan pikkuhiljaa on läski hiipinyt vyötärölle. Tuo pikkujoulu oli vähän pilke silmäkulmassa tuohon otsikkoon laitettu. Toki tiedän, etten ehdi kovin hyvää tulosta tuohon mennessä saamaan. Vatsalihas ja selkälihastreeniä olen alkanut tehdä iltaisin kotona. Mielestäni en edes syö mitenkään kamalan epäterveellisesti, mutta jonkunhan mun ruokavaliossa täytyy olla pielessä, koska vyötärönseutu näyttää siltä, miltä näyttää.

"vieras"
Kiitos vastauksista! Kyllä tää mun mielestä läskiä on :D Painoindeksi on 20. Olen aikaisemmin ollut alipainoinen, ja oli kovan työn takana päästä normaaliin painoon. Nyt vaan tosiaan pikkuhiljaa on läski hiipinyt vyötärölle. Tuo pikkujoulu oli vähän pilke silmäkulmassa tuohon otsikkoon laitettu. Toki tiedän, etten ehdi kovin hyvää tulosta tuohon mennessä saamaan. Vatsalihas ja selkälihastreeniä olen alkanut tehdä iltaisin kotona. Mielestäni en edes syö mitenkään kamalan epäterveellisesti, mutta jonkunhan mun ruokavaliossa täytyy olla pielessä, koska vyötärönseutu näyttää siltä, miltä näyttää.
Kokeiles vähähiilarista tai sitten esim. Fast dietmixillä tai jollain oikealla laihdutusvalmisteella korvata 1-2 päivän aterioista. Toi dietmix on palautusjuoma mitä voi käyttää myös laihduttajat painonhallintaan. Mulla muutamasas päivässä lähti nesteitä ja turvotusta just vyötärön seudulta. Mutta ne tulee kyllä takaisin kun alkaa taas syömään enemmän hiilareita.

Ja sitten varoituksen sana että jos vedät jollain tällaisella kuurilla äkkiä nesteitä pois niin alkoholi käy aika paljon pahemmin päähän kuin aiemmin.

aloittanut
Tuota vähähiilarista dieettiä oon kyllä joskus miettinytkin. Vois kyllä olla kova paikka, koska rrrrrrakastan leipää :D Muuten pystyisin varmaan hiilarit jättämään pois aika tehokkaasti. Onko jollakin tietoa, paljonko hiilareita voi syödä päivässä, että dieetti tehoaisi?

"niinu"
Mä olen nyt viimeiset kolme viikkoa tehnyt jokaikinen ilta vatsalihaksia. En istumaan nousuja, vaan semmosia vatsarutistuksia. 40 ylävatsalihaksille, 40 vinottaisille ja 40 alavatsalihaksille. Sekä 10-15 punnerrusta. Muuta liikuntaa en ole lisännyt. Paino ei ole pudonnut, mutta siitä huolimatta vatsa on pienentynyt huomattavasti ja pyllystä sekä reisistä on lähtenyt pari senttiä.

Yhteistyössä