Vatsa kuralla ennen synnytystä??

onko monella ollut vatsa kuralla ennen synnytystä??Entä liittyikö siihen vatsakipua??Itsellä o´n ollut nyt yön aikana täydellinen vatsan tyhjennys ja vatsa oli ekaks kipee, mutta ei enää sen jälkeen ja syuoli vaa on tyhjentynyt täysin...oliskohan toiveita päästä laitokselle!!??

Minä vaan 38+6
 
Mulla ainakin alkoi synnytys just kauheella ripaskalla... Ihan ku olis mahataudin saanu. Heräsin yöllä kahden aikaan, juoksin vessassa tunnin ja kävin suihkussa kun alkoi poltteleen. Varttia yli neljä oltiin sairaalassa ja siitä kaks tuntia niin tyttö oli maailmassa. Kyllä se voi sitä ennakoida siis, mulla se kävi vaan tosi hätäseen. Tsemppiä!
 
tiuku123
Kyllä suoli usein tyhjenee ennen synnytystä. Minulla on aina supistellut paljon ennenaikaisesti säännöllisestikin. olen ollut hieman epävarma milloin nuo supistukset ovat olleet merkki synnytyksen käynnistymisestä ja milloin "harjoituksia". aina on kuitenkin maha mennyt kuralle kun on synnytyksestä ollut kyse..että hyvinkin voi olla lähtö edessä.
 
Hermione harmaan
Mulla oli päivä ennen synnytystä vatsa ihan kuralla. Olo oli muutenkin hämärä, ei supistellut. Seuraavana yönä halusin käydä synnärillä tarkistuttamassa tilanne ja olin auki 3cm enkä päässyt enää kotiin. Poika syntyi kuitenkin vasta illalla. Kestoksi tuli 10h 28min, josta ponnistusta 1h 28min. Kaikki meni hyvin! :D Eli supistuksilla ei synnytys alkanut vaan suolen tyhjentymisellä. Kyseessä oli/on esikoisen syntyminen.. :)
 

Yhteistyössä