Vatsa kiinteämmäksi neljässä viikossa.. mahdotonta?!

Jos toi kuitenkin on jotenkin mahdollista niin antakaa nyt hyvät ihmiset jotain vinkkejä.. kaks kertaa viikossa käyn jumpassa mutta enempään ei aika riitä.. vatsalihaksien tekeminen kotona tietysti saattaisi auttaa, mutta miten paljon niitä pitäisi tehdä?

Mun tavote on pudottaa 5 kiloa painoa kesään mennessä.. ei pitäisi olla mikään mahdoton juttu.. lähtöpaino on 58kg.. mutta haluisin tohon vatsaan vähän nopeempaa jotain muutosta.. |O

Mä haluaisin kans 5kg pois. Suurin ongelma täälläkin toi vatsa.

Mistä keksit ton vatsa kiinteämmäksi 4 viikossa? Mä tein kuntoplussan vatsa kiinteäksi 15 viikossa, tosin siitä vaan muistaakseni 12 viikkoa, kyllähän se pieneni, mut ei sen vertaa, kuin olisin halunnu, ei siitä sen näköistä tullu siinä 12 viikossa et sitä olis kehdannut missään näyttää.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tee syviä vatsalihaksia.
Juo tarpeeksi ja vältä turvottavia safkoja, kuten vaaleaa leipää.
Tarvis kyllä juu juoda enemmän.. miten se oikeastaan vaikuttaa?
No siihen vaan ettei oo vatsa turvoksissa. Mulla ainakin helpolla turpoilee vatsa jos en juo tarpeeksi. Ei se tavallaan mitään kiinteyteen sinänsä liity, mut rupee masentaan jos massu on aina pömpöllään turvotuksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Mistä keksit ton vatsa kiinteämmäksi 4 viikossa? Mä tein kuntoplussan vatsa kiinteäksi 15 viikossa, tosin siitä vaan muistaakseni 12 viikkoa, kyllähän se pieneni, mut ei sen vertaa, kuin olisin halunnu, ei siitä sen näköistä tullu siinä 12 viikossa et sitä olis kehdannut missään näyttää.
Meillä on menoa neljän viikon päästä.. :D että ihan itteäni varten keksin tuon.. mä veikkaan, että noi mun jumpat jo riittäis pidemmällä ajalla tähän projektiin, mutta ei ne näin äkkiä ehdi vaikuttamaan..

Veden juonti vähentää turvotusta.

Sokeri, vaalea leipä, peruna, valkoinen riisi ja pasta, ne kaikki turvottaa. Liika hiilihydraatti siis.

Mä näytän useamman kilon hoikemmalta pelkästään sillä että syön suht karpisti ja juon vettä. Vaikkei kiloissa näkyis vielä mitenkään. Sit vielä ne syvät vatsalihakset (selkälihaksia unohtamatta, ryhti!), ni hyvä tulloo. :)

Tee syviä vatsalihaksia.
Juo tarpeeksi ja vältä turvottavia safkoja, kuten vaaleaa leipää.
Tarvis kyllä juu juoda enemmän.. miten se oikeastaan vaikuttaa?
No siihen vaan ettei oo vatsa turvoksissa. Mulla ainakin helpolla turpoilee vatsa jos en juo tarpeeksi. Ei se tavallaan mitään kiinteyteen sinänsä liity, mut rupee masentaan jos massu on aina pömpöllään turvotuksen takia.
Ok.. saattaishan tosta osa johtua siitäkin.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Meillä on menoa neljän viikon päästä.. :D että ihan itteäni varten keksin tuon.. mä veikkaan, että noi mun jumpat jo riittäis pidemmällä ajalla tähän projektiin, mutta ei ne näin äkkiä ehdi vaikuttamaan..
Ahaa, okei :D

No mut, koita tota linkkiä, jonka samperi laittoi? Niiden lisäksi, mitä nyt teet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Veden juonti vähentää turvotusta.

Sokeri, vaalea leipä, peruna, valkoinen riisi ja pasta, ne kaikki turvottaa. Liika hiilihydraatti siis.

Mä näytän useamman kilon hoikemmalta pelkästään sillä että syön suht karpisti ja juon vettä. Vaikkei kiloissa näkyis vielä mitenkään. Sit vielä ne syvät vatsalihakset (selkälihaksia unohtamatta, ryhti!), ni hyvä tulloo. :)
Oukei.. mä en syö paljoa mitään noista mitä luettelit, mutta vettä en tosiaankaan juo välttämättä edes lasillista päivässä.. siinä olis siis vähän parantamisen varaa..

Yhteistyössä