VÄSYTTÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsymys

Vieras
Onko täällä muita, joita työt ei jaksa enää kiinnostaa? Itselleni tämä on jotenkin outoa, koska olen aina pitänyt työmoraaliani korkealla. Nyt kuitenkin mieletön väsymys ja turhautuneen tunne on vallannut mielen, ihan kuin olisi flunssaa tai jotain tulossa vai onko tämä vaan syysväsymystä?

väsynyt 26+1

Valo alkaa vähenemään ja väsy iskee ihmisiin. Polttele iltaisin kynttilöitä, katsele niiden pehmeää, lämmintä valoa. Juo teetä, kietoudu lämpimään shaaliin ja lue vanhoja nostalgisia tarinoita - rauhoitu.

AIka sama tilanne mulla. Työt ei jaskais kiinnostaa ja on todella paljon motivaatio-ongelmia ihan kaiken suhteen. Kaikki mitä pomot sanovat ärsyttää enkä jaksa ottaa niiden "uhkailuja" tosissaan, mikä ei ollenkaan ole itselleni tyypillistä, koska mullakin on aina ollut korkea työmoraali.

Luulen, että väsymyksesi on ihan luonnollista raskaana oleville (itse olen raskauden puolessa välissä) koska jossain vaiheessa hormonit saavat aikaan sen että huvittaisi vain lukea vauvakirjoja ja surffailla netissä, jne. Itsellänikin on ihan sama tilanne. En siis usko että kyse on syysväsymyksestä tai flunssasta, vaan ihan luonnollisesta tapahtumasta, jossa äidin keho ja mieli tekee tarvittavat muutokset vauvaa varten.

Suosittelen että teet paljon rentouttavia asioita (mistä ikinä tykkäätkin, esim. lukeminen, vaahtokylvyt, ulkoilu, jne.) etkä stressaa työstä liikaa. Teet vain minimin ja annat muiden hoitaa loput! Olet kuitenkin ollut aina ahkera, joten nyt on sinun vuorosi levätä hieman. Tsemppiä ja kyllä motivaatio taas palautuu aikanaan.

Yhteistyössä