Klonkku Aktiivinen jäsen 07.03.2008 13 581 1 36 15.01.2009 #1 Moon juonut tänään jo varmaan 3 pannua sumppia, mut ei sekään auta. Pitäskö piiloutua työpöydän alle tutimaan?
Moon juonut tänään jo varmaan 3 pannua sumppia, mut ei sekään auta. Pitäskö piiloutua työpöydän alle tutimaan?
Kärppänä heinälatoon Tunnettu jäsen 27.04.2007 14 912 42 48 15.01.2009 #2 Mä oon valittanu puolesta päivästä asti, et väsyttää ja menen kohta päikkäreille. Mut tässä kukun yhä enkä ole mennyt, vaikka oisin päässyt. =)
Mä oon valittanu puolesta päivästä asti, et väsyttää ja menen kohta päikkäreille. Mut tässä kukun yhä enkä ole mennyt, vaikka oisin päässyt. =)
I IhanaValo Vieras 15.01.2009 #3 Minnuu väsyttää kans..Välillä tylsistytti niin,että meinasin alkaa siivoomaan
Klonkku Aktiivinen jäsen 07.03.2008 13 581 1 36 15.01.2009 #4 Mä yritän piristyä nyt Fantalla Cocista menny jo muutama pullo eikä oo tehonnu :kieh: Pitäs tehä valitus et niitten limus on liian vähän piristeitä
Mä yritän piristyä nyt Fantalla Cocista menny jo muutama pullo eikä oo tehonnu :kieh: Pitäs tehä valitus et niitten limus on liian vähän piristeitä
S Siiri Vieras 15.01.2009 #5 Mua ei väsytä enää, aamulla meinasin jäädä vaan makaamaan, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni * imuroin * luuttusin * pyyhin pölyt * vaihdoin petivaatteet * kävin lenkillä * pesin pyykkiä * tiskasin * nyt ruoka uunissa ja loppuillan saakin sitten vaan olla
Mua ei väsytä enää, aamulla meinasin jäädä vaan makaamaan, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni * imuroin * luuttusin * pyyhin pölyt * vaihdoin petivaatteet * kävin lenkillä * pesin pyykkiä * tiskasin * nyt ruoka uunissa ja loppuillan saakin sitten vaan olla