A
ap ap
Vieras
rv 37 menossa... en jaksaisi herätä aamulla lapsen kanssa.. makoilen sohvalla kun hän leikkii ja katsoo aamuohjelmia. Päikkäreihin asti ruokailut ja ulkoillut menee silmät ristissä ja istuen kun ei jaksa ja illalla menisin mieluusti jo nukkumaan ennen muita.
Vai onks se vaan tää kurja pimeys ja sade?
Vai onks se vaan tää kurja pimeys ja sade?