Väsyneiden tai muuten vain blondien toilauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illan ratoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Illan ratoksi

Vieras
Olisi kiva lukea taas niitä idioottimaisuuksia, joihin itse kukin meistä sumuisimpina hetkineen syyllistyy.. Nauretaan yhdessä!

Itse olen ostanut täyttöpullon saippuaa ja aikonut kaataa siitä vanhaan pumppupulloon... Mies ihmettelee, miksen vain vaihda korkkeja keskenään?

Ja olen saanut itseni kiinni ajattelemasta, että vaippaharson sijaan voisi käyttää vanhaa pyyhettä; säästettäisiin harsopyykkiä! Enkä siis ole kuitenkaan aikonut kertakäyttää niitä pyyhkeitä...

Ja nyt juoruan miehestä:

Luin just tällaisia juttuja. Yhdessä kerrottiin, miten joku oli ihmetellyt, että kun rusinat tehdään viinirypäleistä, niin mistä nuo luumut sitten oikein tehdään?? Nauraen luin sen miehellekin, joka ilmeettömänä: - No mitä, mistä ne sit oikein tehdään?

Mä menin yks ilta suihkun jälkeen vessaan ja aloin poistamaan kynsilakkoja. Laitoin kynsilakanpoistoainetta vanulappuun ja samalla ajattelin että täytyy kasvot pyyhkiä kasvovedellä. Siinä sitten ajatuksissani hetken aikaa vedelin kasvojani sillä kynsilakanpoistoaineella, vasta ku alko kirveleen ni tajusin että mitä tein. Varmaan tuli tosi puhdasta.. :D

mä meinaan soittaa aina hävinneiden tavaroiden perään (esim.kaukosäädin,avaimet ym.) yks vakio on että jos teen mehukiisseliä sellai että pitää keittää eka niistä marjoista se mehu niin tulee kaavettua siivilään se keitos mut en älyy/muista laittaa alle kuppia ja niin on taas mehut viemärissä ja homma alussa

Kauppakassia purkaessa on kyllä tullut laitettua jääkaappiin kaikkea sinne kuulumatonta, esim. terveyssiteitä. Onneksi oon huomannu ajoissa ottaa pois, ettei oo tarvinnu "kylmiltään" käyttää :D

Kauppareissulla on muutamaankiin otteeseen kortti jäänyt siihen kortinlukijaan, onneksi seuraava asiakas on aina huomannut ajoissa!

Poika hävisi isossa prismassa kärryjen luota ja minä normaalisti keräsin kärryyn tavaraa... No onneksi kassalla huomasin että voi hitsi..mullahan oli poika mukana... hirveä hätä iski ja sääntäsin etsimään ja huusin pojan nimeä...onneksi löytyi parin hyllyn välistä.

Mä oon myös meinannu soittaa hävinneisiin tavaroihin! :) Joskus olen siivilöinyt pastasta/spagetista vettä pois ja samalla alla on ollut likatiskit... Niinpä pastat ovat saaneet uutta aromia tiskivedestä. Yöks!

Olin kahden lapsen kanssa odottamassa miestäni töistä tämän työpaikan parkissa.Toinen lapsistamme oli vielä ihan vauva,tuore tapaus siis.Minä sain odotellessa hyvän idean:kapuan takapenkille kokeilmaan,että mahtuuko tarpeen tullen aikuinen istumaan kahden turvaistuimen väliin.No,mahtui ihan hyvin.Mutta kun olin aikeissa tulla takaisin kuskin paikalle niin huomasin,että molemmat takaovet olikin lapsilukossa.Ja kun en ole mikään kaikista pienin ja notkein ihminen ja vielä epparihaavakin vaivasi,niin enhän päässyt sinne etupenkille menemään siitä etuistuinten välistä.Mies oli hölmönä kun tuli töistä ja löysi mut sieltä takapenkiltä hirnumasta itseäni hengiltä... Vanhempi lapsikin katseli vähän outona äidin puuhia...

Onneksi meillä on autossa tummennetut takalasit,niin ohi menneet miehen työkaverit eivät mua nähneet.

Pari iltaa sitten iski kauhea makeanhimo iltasella ja menin keittiön kaapille kaivamaan josko jotain löytyis. Eipä löytynyt ja rupes harmittamaan ja päätin paiskata oven kiinni, kukaan ei tosin muistanu kertoo mulle, et pää kannattaa ottaa ensin sieltä ovan välistä pois...

Terveisin "vieläkin kuhmu ohimolla"

Tänään sytyttelin lyhtyjä oven pieleen ja tuskailin, kun tuntui tuulevan joka suunnasta ja kynttilät eivät tahtoneet syttyä. Pitkän aikaa yritettyäni tajusin siirtyä 40 cm päähän suojaisaan tuulikaappiin...

Ostin sytkärin. Paketissa luki jotta "Colt on Suomen suosituin sytytin! Yli 4000 sytytyskertaa!" Ajattelin, että jaa, Suomessa sytytetty Colt jo 4000 kertaa... Mutta eikös se ole kuitenkin johtavalle sytkärimerkillä aika tosi vähän?!

Sitten vasta tajusin, että siis se yksi sytkäri kestää 4000 sytytystä... Mutta mitäs kirjoittivat tuolla tavalla peräkkäin.

joskus juuri heränneenä etsin puhelintani kuumeisesti,etsin varmaan ihan kaiken mahdollisen paikan :D ja rupesin sitten soittamaan omaan numerooni,ihmettelin pitkään miks se on varattua,kuka mulle muka soittaa?kunnes tajusin että soitin omalla puhelimella omaan numerooni,puhelin oli ollut koko ajan mun kädessä :laugh:

No, äsken pesin pyykkiä.. Ukko kysyi mitä rautaa mä pesen? :o No, nyt ku laitoin pyykkejä kuivumaan ekaks tuli käteeni ruokalusikka. :D
Eilen kun piti avata sisälle tultaessa ulko ovi, otin ensin kengät jalasta pois. :D

Yhteistyössä