V
"väsynyt"
Vieras
Mulla on kaks pientä lasta, koiranpentu, olen oikeastaan yh, eli lapset isällään joitain viikonloppuja. Olen nyt vuorotöissä ja opiskelen samalla. Kolme päivää jaksoin olla töissä, kunnes heräsin ja olo on ihan sairas. En tiedä olenko sairas vai vaan niin älyttömän väsynyt, että elimistö oireilee sitä. Koira on yli 4kk, eikä sisäsiisti. Kotona ollessamme pissailee noin varttitunnin välein sisälle (vaikka käytän ulkonakin). Luulin pissatulehdusta, mutta eipä taida olla kuin mielenosoitusta kun töissä ollessani joutuu olemaan 10t yksin kotona, ei pissaa kuin kaksi kertaa! Se hajottaa kaiken, jos yksikin sukka tipahtaa lattialle voi olla varma että se on rikki. Korvatulehdus sillä on ollut kaks kuukautta, lääke ei näytä auttavan. Eläinlääkäriin olen kuluttanut niin paljon rahaa, että enää ei mieli tekisi. Lapsillekkin pitäisi saada vaatteita. Olen raivoissani koiralle, tykkään siitä mutta siitä on tullut hirveä taakka ja väsymyksen keskellä tuntuu että jostain on luovuttava. Luovutanko? Ilmaki on niin perseestä ja pimeää kokoajan!!