Väsymys ja saamattomuus raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko muilla?

Vieras
Siis loppuuko tää väsymys ja saamattomuus synnytyksen jälkeen?!? Tää on jo kolmas raskaus mutta en muista. Tulee tietenkin se vauvaväsymys, mutta miten mulla semmoinen olo, että tää on vielä pahempaa!! mitään en saa aikaan :'/

Nyt kun eka kolmannes on vikoilla metreillä olen hissukseen pääsemässä normaaliin elämään kiinni. Miekii autuaasti unohtanut miten nää raskaudet menee, kolmas lapsi tulossa ja edellisestä liki 10 vuotta. Hormoneihin kai tottuu tässä vaiheessa ja alkaa oireet hieman lievittyä.

Ensimmäinen ja viimeinen kolmannes olivat kamalimpia kaikissa kolmessa raskaudessa, väsy oli aivan kamala :( Mutta itsellä se ainakin helpotti joka kerta kun lapsi syntyi, vaikkakin tilalle tuli vauvaväsy, mutta sitä voi edes silloin tällöin nukkua pois ja olla taas vähän virkeämpi, toisin kuin tuon raskausväsymyksen kanssa.... Älä siis huoli, se helpottaa kyllä! :)

Synnytin viikko sitten. Ainakin toi saamattomuus tuntui jääneen synnärille. Tietty väsyttää yövalvominen, mutta päivällä saan kyllä yllättävän paljon aikaseksi verrattuna raskausaikaan. Mulle tuli toi saamattomuus raskausaikana ihan puun takaa, vaikka odotus oli jo viides.

Yhteistyössä