Vastenmielistä miten aikuiset voivat nukkua spermasissa lakanoissa

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
.
Luin vanhaa ketjua jossa moni harmaa myönsi ettei rakastelun jälkeen vaihda lakanoita tai valuta siemennestettä ja muita eritteitä pönttöön,/suihkuun.
Miten te voitte?
En usko että kukaan myöntää edes mustana
 
Voi kuule, olen nukkunut pizzan päällä, lakanoilla jossa lapsen kusta, kanin kusta, ruoka tahroja, yrjöä...you name it.
Ehkä pari pisaraa spermaa ei saa minua joka kerta "valuttamaan" tai lakanoita vaihtamaan. Heittää vaikka sitten pyyhkeen päälle ja jatkaa kuorsaamista.

Taidan olla ainoa, antakaa anteeksi :ashamed:
 
vieras
Aika paljon tulisi lakanapyykkiä jos joka kerran jälkeen vaihtaisi petivaatteet..
Seksin jälkeen kyllä käydään alapesulla mutta väkisinkin sinne sänkyyn jotain pääsee livahtamaan.

Ei se niin okseta, mutta jotku kuolatut tyynyliinat on ällöjä :x
 
geezer
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Voi kuule, olen nukkunut pizzan päällä, lakanoilla jossa lapsen kusta, kanin kusta, ruoka tahroja, yrjöä...you name it.
Ehkä pari pisaraa spermaa ei saa minua joka kerta "valuttamaan" tai lakanoita vaihtamaan. Heittää vaikka sitten pyyhkeen päälle ja jatkaa kuorsaamista.

Taidan olla ainoa, antakaa anteeksi :ashamed:
No, veit kyllä musta voiton:D Mutta jos on vähän mäiskettä, niin ei se kyllä haittaa. Mieluummin nukun kuin menen suihkun alle valumaan, jos nyt on juuri illalla/yöllä hommailtu.
 
Voi jessus jos olis 5 kertaa viikon aikana pitänyt lakanat vaihtaa.. Hei c'mon oikeesti.. Joo on lapsikin sänkyyn oksentanut ja vaipasta on tullut ohi jne, siinä on tosiaan pienet spessetahrat aivan yks ja vitun hailee. Ja kuka hitto ne tavarat muka lakanalle valuttaa! Ei siinä enää lakanan vaihto auta kun on patjakin märkä. Sehän se vasta ällöttävää olisi :D
 
nekku
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
mikä ihme on mänkkipyyhe?
No se on semmoinen, johon pyyhitään aktin jälkeen ne valuvat nesteet. Palstalta opittu nimitys. :D
Ja kyllä mä käyn sen jälkeen vessassa ja alapesulla.
oho, tää palsta on niiin ronski :O
tarkoitin :0

Tee. uusi palstalainen
no voi helkkari, en osaa sitä naama pyöreenä hymiötä. tahvo mikä tahvo
 

Yhteistyössä