vastaukset

• Viestiketjun aloittaja Koska?
  • Ensimmäinen viesti
Koska?
Moi!

Multa otettiin papa koe tossa pari viikkoa sitten, mutta ei sanottu miten vastaukset saa. Koe otettiin kunnallisella puolella, tuleeko vastaus kotiin. Jostain kuulin, että tulisi, vai soitettavako njiistä tuloksista on?
Kiitti jos joku voi valaista!

kaksi viikkoa
Mulla otettiin papa kunnallisessa tänä vuonna (myös ns. ikäluokkaseulonta) Sanottiin että menee kolmisen viikkoa ja tasan kaksi viikkoa oli kulunut näytteenotosta kun kirje tupsahti kotiin. Eikös ne tule aina kirjallisena ja kirjeitä on erivärisiä riippuen tuloksesta.
Tää on vain mun mielipide mutta aika huonoa asiakaspalvelua jos eivät sanoneet miten ja mistä tulokset saa.
Tai kummallista sekin että miksi et itse kysynyt. Mä en koskaan lähde lääkäristä tai muusta vastaavasta kysymättä miten tulokset ym saa.

hmm
Minä kävin kesäkuussa papassa kunnallisessa ja kun kysyin miten, millo ja mistä tulokset saa tietää niin ihmettelivät sitten kovasti että miksi minun pitäisi ne saada tietää. ""jos sinun pitää ne itse saada tietää niin kait sinä voit sitten muutaman viikon päästä lääkärillesi soittaa ja kysyä"". Näin täti sanoi. No unohdin sitten koko homman ja en mitään soitellut ja kotiin ei tullut mitään tietoa. Nyt sitten viimeviikolla kävin tarkastuksessa kierukan takia ja se täti vaan tokas että oli erinomaiset papa tulokset. Silloin vasta muistin koko asian! Mutta kaikki oli onneksi kunnossa! Että ei tulokset kaikille tule postissa. Ihme juttu!

Yhteistyössä