Vastasyntyneen iho

Mulla on vähän yli vkon vanha tyttövauva.Nyt koko kroppaan on tullut punaisia läiskiä,joissa on keltainen piste.Ovatkohan tavallisia hormoniläiskiä?Lämpö oli normaali vähän aikaa sitten mitattuna.Miten te uudet äidit jakselleet,jotka ovat juuri synnyttäneet?Itselläni on välillä parempia ja välillä huonompia pviä.Lepo ja ravinto sekä nesteiden nauttiminen auttavat.Olen käynyt vauvan ja mieheni kanssa päivittäin lenkillä.Mielialat ovat herkässä,mutta nyt taas tasapainoinen olo.Hyvää Jussia kaikille äideille ja voimia arkeen!! =)

MuM-82
Eiköhän ne ole ihan normaaleja hormoninäppyjä... =) Älä murehdi niistä mielialan vaihteluista, mulla niitä on vieläkin, tyttö on kuusiviikkoinen... ;) Nykyään yleensä kyllä itken ilosta, pienimmissäkin asioista... Tuntuu itsestä(kin) hölmölle, koskakohan tämä loppuu.... :LOL:

Kiitos Mum-82 vastauksestasi! Tuli tässä mieleen,että olihan niitä mielialan vaihteluita odotusaikanakin, tunteet olivat vahvoja ja suuttumuksellakaan ei välillä ollut rajoja.Joka oli siis aivan uutta mulle.Nyt saatan itkeä ilosta,huolien takia ja välillä nauraakin hervottomasti.Ihan vain neuvolan esitteen aiheesta mielialat saa mut herkistymään.Upea Jussi tulossa,kun meillä on nyt tämä vauva.Enpä ole aiemmin kokenut mitään näin mahtavaa kokemusta,kaikki muut kokemukset jäävät toisalalle.Sekin,että kun näen vanhempia/äitejä lapsineen pihalla tai kaupassa,tunnen ihmeellistä yhteenkuuluvuutta,vaikken tunnekaan näitä ihmisiä.Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai ajatuksia? :flower:

Yhteistyössä