Vasen käsi turposi yhtäkkiä osittain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Etusormen juuresta. Mitä ihmettä tää voi olla? http://aijaa.com/Evt0Q6 Ympyröity osa siis vaan alkoi sattua yhtäkkiä ja kohos turvonneeksi, nyt on todella kipeä. Ei kai mikään veritulppa näin pienellä alueella oireilisi? En jaksaisi lähteä tähän aikaan yöstä päivystykseen ellei oikeasti ole syytä. Ei ole mitään ötökänpuremia tai mahdollisuuksia allergiseen reaktioon. Vähän ennen turpoamista niskat jumiutuivat ja päätä jomotti toiselta puolelta, mutta en tiedä liittyykö se tähän.

Ei satu edes olemaan aspiriinia kotona. Aiemminkin on kerran turvonnut toisesta kädestä joku kohta yhtäkkiä, eikä tullut mitään sen laskeuduttua, mutta huolestuttaahan tällainen. Olen menossa aamulla lääkäriin muutenkin, mutta tässä on vielä seitsemän ja puoli tuntia odottelua ajanvarauksen alkamiseen... Olen kyllä alle kolmekymppinen, veritulppa ei taida olla hirveän todennäköinen kuitenkaan.

Verisuoni katkesi, ei pitäisi olla vaarallista, mulla käynyt monesti noin varsinkin talvella kun kädet on kohmeessa ja äkisti tarttuu johonkin huonolla otteella.

Yhteistyössä