Niinkö he sulle kertoivat?Valtava pettymys pääoppositiopuolue demareille.
Näkyihän se Lindtmanin naamasta, että odotti parempaa tulosta. Todella suuri nöyryytys hänelle, että toinen vihervasemmistopuolue Vasemmistoliitto meni ohi.Niinkö he sulle kertoivat?
Mites se persujen pettymys?
No semmoista sattuu, se on politiikkaa.Näkyihän se Lindtmanin naamasta, että odotti parempaa tulosta. Todella suuri nöyryytys hänelle, että toinen vihervasemmistopuolue Vasemmistoliitto meni ohi.
Semmoista sattuu, se on politiikkaa.No semmoista sattuu, se on politiikkaa.
Mites se persujen pettymys?
Osaatko itse vastata, miten persut ovat ottaneet tämän romahduksen aiheuttaman pettymyksen vastaan? Entä itse?Semmoista sattuu, se on politiikkaa.
Etkö seuraa mediaa? Tai osaa itse kertoa?Osaatko itse vastata, miten persut ovat ottaneet tämän romahduksen aiheuttaman pettymyksen vastaan? Entä itse?
Minä kysynkin sinun mielipidettäsi. Tuli vain mieleen, kun näytät keskittyvän muiden tuloksiin, etkä niinkään persujen. Harmittaako, että se Makkonen ei tullut valituksi?Etkö seuraa mediaa? Tai osaa itse kertoa?
Sinä näytät keskittyvän persujen tulokseen, joten voit ihan vapaasti tuoda esiin oman näkemyksesi, aivan kuten minäkin tuon.Minä kysynkin sinun mielipidettäsi. Tuli vain mieleen, kun näytät keskittyvän muiden tuloksiin, etkä niinkään persujen. Harmittaako, että se Makkonen ei tullut valituksi?
Ai että sua selvästi ottaa päähänSinä näytät keskittyvän persujen tulokseen, joten voit ihan vapaasti tuoda esiin oman näkemyksesi, aivan kuten minäkin tuon.
Äänestän aina sellaista, joka ei ole poliittisessa luottamusvirassa. Eli ehdokkaani ei juuri koskaan pääse läpi. En ole sellainen lammas, jonka pitää aina äänestää varmaa läpimenijää.
Ei tietenkään ota, koska silloin ottaisi lähes aina päähän, kun äänestän.Ai että sua selvästi ottaa päähän
Oho, sulta löytyy vähän itseironiaakin.Ei tietenkään ota, koska silloin ottaisi lähes aina päähän, kun äänestän.
Niin? Miksi pitäisi lampaana äänestää jotain varmaa läpimenijää?"Äänestän aina ehdokasta, joka ei juuri koskaan pääse läpi". t. Palstapesu
Ihan fakta tuo on ja vuosikausia tehty päätös. Poliittisissa vastuuviroissa pitäisi olla vaihtelua, siksi äänestän aina sellaista, joka ei todennäköisesti pääse läpi. Joskus yllättyy iloisesti ja ehdokas pääseekin läpi.Oho, sulta löytyy vähän itseironiaakin.
No ei pidäkään, mutta kuulosti niin huvittavalta, että ikään kuin tietäisit aina, että ehdokkaasi pääse läpi. Omani pääsi tällä kertaa, muista vaaleista varmaan kolmella viimeisellä omani ei ole päässyt läpi. Tätä henkilöä halusin äänestää monesta syystä, eivätkä päätökseeni liity lampaat saati muut eläimet.Niin? Miksi pitäisi lampaana äänestää jotain varmaa läpimenijää?
Useimmiten ei pääse, koska en äänestä mitään vuosikausia eduskunnassa/eu-parlamentissa/kunnanvaltuustossa/ja nyt aluevaltuustossa homehtunutta poliittista broileria. Nyt läpipäässeistä lähes jokainen on tällainen.No ei pidäkään, mutta kuulosti niin huvittavalta, että ikään kuin tietäisit aina, että ehdokkaasi pääse läpi. Omani pääsi tällä kertaa, muista vaaleista varmaan kolmella viimeisellä omani ei ole päässyt läpi. Tätä henkilöä halusin äänestää monesta syystä, eivätkä päätökseeni liity lampaat saati muut eläimet.
Valtava pettymys pääoppositiopuolue demareille.
Riikka yrittää selittää heidän romahdustaan esim. hallitusvastuulla, mutta hallitusvastuussa oleva Kokoomus voitti. Lisäksi mainitsi äänestysaktiivisuudesta - ei sitten ollenkaan tullut mieleen, että omassa politiikassa voisi piillä yksi syy tulokseen. Peiliin katsominen on joillekin vaikeaa.Suomalaiset ovat pettyneitä Perussuomaisten ja Kokoomuksen politiikkaan.
Ihmiset ehkä kokivat ettei SDP ole tarpeeksi vasemmalla, vaan vetivät varman päälle ja kertoivat näin mieipiteensä nykyisestä hallituskokoonpanosta samalla.
Ja olihan Li ihan ykkönen kaikissa väittelyissä, voitti muut kuusnolla ihan asiassa kuin asiassa.
Kokoomus voitti vaalit, joten sen politiikkaan ei olla petytty.Suomalaiset ovat pettyneitä Perussuomaisten ja Kokoomuksen politiikkaan.
Ihmiset ehkä kokivat ettei SDP ole tarpeeksi vasemmalla, vaan vetivät varman päälle ja kertoivat näin mieipiteensä nykyisestä hallituskokoonpanosta samalla.
Ja olihan Li ihan ykkönen kaikissa väittelyissä, voitti muut kuusnolla ihan asiassa kuin asiassa.
Aika moni ei ollut sellainen. Katso esim. Kokoomus.Useimmiten ei pääse, koska en äänestä mitään vuosikausia eduskunnassa/eu-parlamentissa/kunnanvaltuustossa/ja nyt aluevaltuustossa homehtunutta poliittista broileria. Nyt läpipäässeistä lähes jokainen on tällainen.
Totta, Kokoomuksella oli suht tuoreita ehdokkaita. Aaltolalla ei ollut mitään poliittista painolastia ja oli erinomainen valinta.Aika moni ei ollut sellainen. Katso esim. Kokoomus.
Niin, hän saikin enemmän ääniä nyt kuin presidentinvaaleissa.Totta, Kokoomuksella oli suht tuoreita ehdokkaita. Aaltolalla ei ollut mitään poliittista painolastia ja oli erinomainen valinta.