vierailija

19-vuotias Patrick kirjoitti köyhyydestä ja laiskuudesta HS:ssä – some lähti täysin laukalle
Tuloerot ovat merkki ahkeruudesta ja uutteruudesta, kirjoitti nuori.
Voi vassariparkoja...
Yhdysvallat on maailman mahtavin valtio.MONI katsoo, että Itäniemi toistelee oikeiston tai uusliberaalien viestiä siitä, että tuloerot ovat suoraa seurausta yksilöiden välisistä eroista ahkeruudessa.
– Eli köyhät ovat laiskoja ja rikkaat ahkeria, eräs kommentoija tiivistää.
– Päinvastaista talouspolitiikkaa on noudatettu kautta historian Yhdysvalloissa, kapitalismin kehdossa. Onko sieltä hävinnyt köyhyys ja osattomuus?
Eli myös sinun mielestä matalapalkkatyöläiset on laiskoja vaikka raatavat niska limassa. Eipä ihme, ettei ne hommat saa työttömiä aktiivisiksiOnhan se kamalaa, että nuori mies puhuu totta, eikä ota huomioon, kuinka paljon se loukkaa ammattilepäilijöitä.
Eihän Itäniemi matalapalkkaisia laiskoiksi nimittänyt, vaan niitä, jotka eivät edes noihin matalapalkkaisiin tehtäviin vaivaudu.Eli myös sinun mielestä matalapalkkatyöläiset on laiskoja vaikka raatavat niska limassa. Eipä ihme, ettei ne hommat saa työttömiä aktiivisiksi
Tuloerot on siis vain työttömien ja työläisten välillä?Eihän Itäniemi matalapalkkaisia laiskoiksi nimittänyt, vaan niitä, jotka eivät edes noihin matalapalkkaisiin tehtäviin vaivaudu.
Ikävä kyllä matalapalkka-alojen työtä tekevien ja työttömien välillä ovat tuloerot liian pienet ja joskus olemattomat.Tuloerot on siis vain työttömien ja työläisten välillä?
Mutta kun niitä siivoajiakin tarvitaan. Itse asiassa niitä tärkeimpiä hommia maailmassa ja silti siitä ei makseta eikä sitä arvosteta.Ikävä kyllä matalapalkka-alojen työtä tekevien ja työttömien välillä ovat tuloerot liian pienet ja joskus olemattomat.
Eri töissä on eri tulot, ja se on hyväksi yhteiskunnalle. Se pistää pyrkimään eteenpäin, hakeutumaan uusiin tehtäviin ja kouluttautumaan.
Mikset arvosta siivoojia? Minä arvostan ja siksi aina esim. tervehdin työpaikkani siivoojia ja joskus myös vaihdan heidän kanssaan kuulumisia.Mutta kun niitä siivoajiakin tarvitaan. Itse asiassa niitä tärkeimpiä hommia maailmassa ja silti siitä ei makseta eikä sitä arvosteta.
ei ole hävinnyt koska iso osa jenkeistä on tyhmiä ja laiskojaMONI katsoo, että Itäniemi toistelee oikeiston tai uusliberaalien viestiä siitä, että tuloerot ovat suoraa seurausta yksilöiden välisistä eroista ahkeruudessa.
– Eli köyhät ovat laiskoja ja rikkaat ahkeria, eräs kommentoija tiivistää.
– Päinvastaista talouspolitiikkaa on noudatettu kautta historian Yhdysvalloissa, kapitalismin kehdossa. Onko sieltä hävinnyt köyhyys ja osattomuus?
Todellakin arvostan ja minun mielestä heidän palkkatasonsa on aivan liian matala. Onko se arvostusta, että tervehtii?Mikset arvosta siivoojia? Minä arvostan ja siksi aina esim. tervehdin työpaikkani siivoojia ja joskus myös vaihdan heidän kanssaan kuulumisia.
Yhdysvallat on maailman velkaisin valtio.Yhdysvallat on maailman mahtavin valtio.
Suomessa työläiset mm. matalapalkkatyöläiset ovat ahkeria, siksi Suomen mediaaninettovarallisuuskin on Ruotsia suurempi ja tuloerot pienempiä.Eli myös sinun mielestä matalapalkkatyöläiset on laiskoja vaikka raatavat niska limassa. Eipä ihme, ettei ne hommat saa työttömiä aktiivisiksi
Älä oo kade.Minä olin hänen ikäisenä jo töissä ja tuo lähtee opiskelemaan veronmaksajien eli mun kustannuksella.
Hänellä on jo pieni osakesalkku alkavalle matkalle pesämunana minkä iskä ja äiskä on lapsilisillä sijoittanut.