Vasemman kainalon kutiaminen???

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Mulla kutisee vasen kainalo ihan tolkuttomasti. Mistä ihmeestä se voi johtua? Kun yritin guuglettaa, niin syitä löytyi aina syövästä sienen kautta pesuaineen aiheuttamaan yliherkkyyteen.
Pesuainetta olen kyllä hiljan vaihtanut, mutta luulisi sitten molempien kainaloiden kutiavan. Ja olen kyllä ennenkin käyttänyt nestemäistä omoa, eikä ole kainalo kutissut.

Pitääkö mun nyt oikeesti soittaa lääkäriin?

mutta eikö se oo niin että mitä enemän rapsuttaa = iho rikkoontuu ja kutiaa enemän... kannattaa kokeilla ihoystävällisiä pyykinpesuaineita, pestä kainalot miedolla suihkusaippualla ja kuivata kainalot, kokeilla hajustamatonta kosteusvoidetta kainaloihin. Esim LV on hyvä, koko perheelle.

ootko vähän aikaa sitten sheivannu kainalot?

Ei ole mitenkään yhteydessä sheivaamiseen.
LV:tä kokeilin joskus kauan sitten dödönä ja pesuaineena ja siitä mulla kutisi kaikki paikat koko ajan. :D

Dödöä en oo vaihtanut ja kokeilin tuossa taannoin, että illalla saunan jälkeen en laittanu lainkaan dödöä ja ihan samalla tavalla kutisi.

Voihan piru.
Jospa mä ensin vaihdan tuon pesuaineen takaisin siihen surffiin ja jos ei parissa viikossa helpota, ni sit kyl soitan lekurille.

Mulla atooppinen iho alkoi yksi talvi oireilla vetämällä kainalot verille. Sen jälkeen en ole voinut käyttää kuin yhtä apteekin dödöä, ja nyt luojan kiitos olen löytänyt myös marketista "hieman" halvemman version. Mutta esim jos jotain rexonaa vedän kainaloihin, niin ensin oikea, ja sitten vasen alkaa kutista ja sitten halkeilla.

Mä tiedän, että kaikkia kiinnostaa mun kainalot ihan vietävästi ;) , mutta uskokaa tai älkää, niin nyt kun en ole pessyt sillä fucking nestemäisellä omolla vaatteita, niin ei kyllä ole juurikaan kainalo kutissut.
Tietysti tuolla vaatekaapissa voi olla vielä joitain vaatteita, mitkä on viimeksi olleet omo-pesussa, mutta ikinä en enää omoa osta jos tää kutina oli tässä. Ja nyt sheivasin jo kainalotkin kuivana eilen, eikä silti kutise.

Mullakin on samaa ongelmaa molemmissa kainaloissa. Se oikeestaan alko kun aloin käyttään sitä gardnierin mineral dödöö. Vaihdoin sen pois mutta vaiva jäi. Ostin erisanin alumiinitonta dödöö äskettäin ja kutina on helpottunu. Tarvii vielä vaihtaa suihkusippua ja kattoo josko sekin auttais.

Mä ostin kanssa loppuvuodesta tota garnierin mineraldödöä, ja kainalot kutis aivan helvetisti koko ajan. Se oli niin tuskasta raapimista ja kutiimista ihan taukoomatta. Eikä auttanut, vaikka ei ois sheivannut kainalokarvoja. Heitin suosilla menemään pari viikkoa sitten, ja aloin vedellä kainalokarvat vaan kerran-kaks viikossa, vaihdoin dödöä, ja kutiiminen lakkas. Kutii ne vieläkin vähän välillä, mutta ei oo enää sellasta tuskaa kun ton garnierin kanssa. Ikänä enää!

Kutittaa, apuja!
-Ne on kuule rapuja,
Satiaisia, täitä,
kaikkia, niitä näitä.
Sano niitä millä vaan nimellä,
ehkä voit häätää ne limellä.

Ehkä vain toiseen kainaloon
ne tarttui, hikionkaloon,
Kun sen miehen vieressä
istuit, sen bussissa pierressä.

Yhteistyössä