Vasemmalla kyljellä nukkuminen, nauraminen ja itkeminen nykyään sydänvaarallista!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt varovasti vasemmalla kyljellä nukkuvat.
Tuhansia kuolemia johtuu tästä ja aiheuttaa sydäreitä ja veritulppia.

xDDDD


Nauraminen ja itkeminen mahdollisesti merkki hengenvaarasta.


Tarkkailkaa nauramista ja itkemistä, voitte olla hengenvaarassa.

Onko 2021 kesäkuun jälkeen uskaltanut edes pieraista, ettei saa yllättävää sydänpysähdystä (SADS) tai sydänkohtausta?
 
vierailija
On monta tekijää, jotka puoltavat vasemmalla kyljellä nukkumista. Vaikka sydän on "puristuksissa" sen työmäärä on vähäisempi kuin oikealla kyljellä nukuttaessa, jossa sydän joutuu ensin nostamaan verta pumpatakseen sitä eteenpäin. Ruoansulatukselle, haimalle, pernalle vasen kylkiasento on parempi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bell Beaker
vierailija
Kaikkihan voi olla vaarallista. Jopa happi voi olla vaarallista vaikka se onkin ihmiselle välttämätöntä ja ihminen kuolee muutamassa minuutissa minuutissa ilman sitä. Silti se liian suurina annoksina on vaarallista. Jos vaikka keskosena syntyneellä lapselle annetaan liikaa happea niin se voi vaurioittaa tämän aivoja. Jos siis vauva tarvitsee lisähappea synnytyksen jälkeen koska ei jaksa vielä itse. Vielä muutama vuosikymmen sitten keskoselle saatettiin antaa vahingossa liikaa happea ja se saattoi johtaa esim. tämän sokeutumiseen.
 
vierailija
Kaikkihan voi olla vaarallista. Jopa happi voi olla vaarallista vaikka se onkin ihmiselle välttämätöntä ja ihminen kuolee muutamassa minuutissa minuutissa ilman sitä. Silti se liian suurina annoksina on vaarallista. Jos vaikka keskosena syntyneellä lapselle annetaan liikaa happea niin se voi vaurioittaa tämän aivoja. Jos siis vauva tarvitsee lisähappea synnytyksen jälkeen koska ei jaksa vielä itse. Vielä muutama vuosikymmen sitten keskoselle saatettiin antaa vahingossa liikaa happea ja se saattoi johtaa esim. tämän sokeutumiseen.
Eikö asioita osata suhteuttaa keskenään oikein? Niissä mallinnuksissa voi olla samalla ta alla megaluokan kumuloituvia virheitä😱
 
vierailija
Määrittele mallinnus ja kumulatiivinen.
....t käytännössä kaikki rajoitustoimet ja suositukset on purettu ja meillä oli +70.000 ihmisen Pride, +70.000 ihmisen suviseurat, Weekend ym. kymmenien tuhansien ihmisten megafestarit jne., kaikki ilman mitään koronasuojaustoimia. Olipa yllätys että koronatartunnat raketoi kun alkuvuoden omikron BA.1:tä noin 200% tarttuvampi BA.5 riehuu."
 
On monta tekijää, jotka puoltavat vasemmalla kyljellä nukkumista. Vaikka sydän on "puristuksissa" sen työmäärä on vähäisempi kuin oikealla kyljellä nukuttaessa, jossa sydän joutuu ensin nostamaan verta pumpatakseen sitä eteenpäin. Ruoansulatukselle, haimalle, pernalle vasen kylkiasento on parempi.
Olen lukenut samoista eduista ja minulle vaan on luonnollista nukkua aina vasemmalla kyljellä.
 

Yhteistyössä