P
Popo
Vieras
Mulla kiusallinen vaiva, vuosikaudet ollu varvassieni,sitä rasvailtu jos millä,ei lopullista apua.suun kautta en saanut lääkettä koska ei ollut kynsissä (joskus vuonna 2004). No nyt on molemmissa jaloissa, kahdessa varpaankynsissä,kynsien alapuolinen iho on tunnoton, olen leikannut kynnet kokonaan irti. kävin apteekissa,olisin ostanut dactarin-voidetta varvassieni kutinaan joka sietämättömällä mallilla, jota sai käyttää vielä 2006kun odotin esikoista. nyt ei sitä saanutkaan käyttää.
minulla ei kyllä ole ihoa eikä kynsiä missään ja varmaan koko perheellä sienet jos ei mitään hoitoa raskaus- ja imetysaikana voi käyttää. onko kokemuksia vai soittelenko jonnekin. tämä vaan tuntuu jotenki niin kiusalliselta vaivalta että sitä häpeää eikä haluaisi minnekään soitella.
minulla ei kyllä ole ihoa eikä kynsiä missään ja varmaan koko perheellä sienet jos ei mitään hoitoa raskaus- ja imetysaikana voi käyttää. onko kokemuksia vai soittelenko jonnekin. tämä vaan tuntuu jotenki niin kiusalliselta vaivalta että sitä häpeää eikä haluaisi minnekään soitella.