Varttuneilla miespuolisilla artisteilla pitää olla +20 v nuorempi mimmi kainalossa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija7
  • Ensimmäinen viesti
Mutta en ottais julkkismiestä, enkä artistia.

Nainen nyhjöttää illat kotona kun mies hurmais jossain keikalla, ja siellä ois viihteellä mitä laittautuneempaa lyyliä.
Suosio kilahtaa nopeasti päähän.

Hoidat yksin hiukset takussa ja laahautuen verkkareissas pienet muksut, äijä rymistelee aamuyöstä tai viikon/kuukauden päästä kiertueelta kotia. Keikan jälkeen viina virrannu ja bäkkärillä sutinat. Kermat päältä.

Pitäis itse olla joku mrs.Universum että ne artistiäijät malttais unohtaa keikkarundin tapahtumat.
Plus sit sen p*skaäijän masiskaudet kun suosio välillä hiipuu ja haahuilee töiden perään free lancerina. Katella kotona kiukuttelevaa aikuislasta joka ei oo normaaliin arkeen tottunu.
 
Mutta en ottais julkkismiestä, enkä artistia.

Nainen nyhjöttää illat kotona kun mies hurmais jossain keikalla, ja siellä ois viihteellä mitä laittautuneempaa lyyliä. Hoidat yksin hiukset takussa ja laahautuen verkkareissas pienet muksut, äijä rymistelee aamuyöstä tai viikon/kuukauden päästä kiertueelta kotia. Keikan jälkeen viina virrannu ja bäkkärillä sutinat. Kermat päältä.

Pitäis itse olla joku mrs.Universum että ne artistiäijät malttais unohtaa keikkarundin tapahtumat.
Plus sit sen p*skaäijän masiskaudet kun suosio välillä hiipuu ja haahuilee töiden perään free lancerina. Katella kotona kiukuttelevaa aikuislasta joka ei oo normaaliin arkeen tottunu.

Sulla on jotenkin omituinen kuva miehistä.

Entä naiset? Kannattaako miehen ottaa missi tai laulajatar tai vaikka fittnestypy? Onko sekin oitis pettämässä kun on tilaisuus? Tai kannattaako miehen ottaa nainen ylipäätään, koska ehdotuksiahan satelee kuukausittain vaikkei ois mitenkään kuuluisa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Sulla on jotenkin omituinen kuva miehistä.

Entä naiset? Kannattaako miehen ottaa missi tai laulajatar tai vaikka fittnestypy? Onko sekin oitis pettämässä kun on tilaisuus? Tai kannattaako miehen ottaa nainen ylipäätään, koska ehdotuksiahan satelee kuukausittain vaikkei ois mitenkään kuuluisa.
Miehet pettävät edelleen naisia useammin, syynä voimakkaampi libido (no sä roosa oot ehkä siinä asiassa miesten tasolla :D).

Perheenisillä on usein 1 valttikortti hihassa äiteihin nähden: kroppa ei mene pilalle lastenteon myötä.
 
Miehet pettävät edelleen naisia useammin, syynä voimakkaampi libido (no sä roosa oot ehkä siinä asiassa miesten tasolla ).

Perheenisillä on usein 1 valttikortti hihassa äiteihin nähden: kroppa ei mene pilalle lastenteon myötä.

No höpöhöpö!
 
Miehet pettävät edelleen naisia useammin, syynä voimakkaampi libido (no sä roosa oot ehkä siinä asiassa miesten tasolla ).

Perheenisillä on usein 1 valttikortti hihassa äiteihin nähden: kroppa ei mene pilalle lastenteon myötä.
Kroppa ei mene kaikilla pilalle lasten myötä. Aika moni nainen pettää nykyään. :D
 
Just joo.

Mulla on neljä lapsosta, vanhimman ja nuorimman syntymän välillä 7,5 vuotta eikä mun kropassa oo mitään vikaa!


Paitsi ehkä ihan hieman löysä vatsanahka sit ku painan alle kuuskyt kiloa. Mitä ei oo vähään aikaan tapahtunut.
Ei nyt millään pahalla. Mut älä usein yleistä oman kokemuksesi perusteella. Mun kavereilla on kaikilla tissit kuin läpyskät (itsellä ei, kun imetys takkusi), maha on pehmeä, ruttuinen löllö, on raskausarpia.

Joo ei olla fitness-piireissä jossa raskauden jäljet jumpataan jo synnärillä pois...
 

Yhteistyössä