Varttuneet äidit!

  • Viestiketjun aloittaja Birge
  • Ensimmäinen viesti
Birge
Halausin kirjoitella äitien kanssa, jotka tuntevat olevansa jo suhteellisen "kypsiä" äitejä. Itse olen 41-vuotias ja tulin äidiksi 39-vuotiaana. Asun Helsingin seudulla.
 
Hei!

Täällä olisi yksi "varttunut äiti" eli olen vähän yli nelikymppinen. Minäkin sain ekan lapseni 39-vuotiaana ja vielä toisen pari vuotta myöhemmin. Välillä todellakin tuntee itsensä vanhaksi 10-20 vuotta nuorempien pienten lasten äitien seurassa, mutta tunnen kuitenkin olevani omille lapsilleni se paras äiti - iästäni huolimatta. Asun Oulun läänissä. Jos meiliosoitteesi saisin, niin voisin vaikka kirjoitella!
 
vanhus myös
äiti pohjoisesta, lapin eteläosasta.vanhimman lapsen "jo" 29 v sai mutta nuo nuorimmat lähempänä 40 v ja tai itseasiassa 40 olin jo kun kolmonen syntyi. nyt nuorinkin on jo 5 v eli vauvaiät meillä ohi, mutta vielä niitäkin aikoja voi muistella ja kas kummaa sitä muistelee kun tietää ettei sinne paluuta enää ole.
ja kirjoittaa saa piipa_3@hotmail.com
 
riti63
heippa!

täällä myös yksi 40v äiti. laskettu aika on elokuussa ja silleen.
olen helsingistä ja olisi kiva saada juttukaveri ja vaikkapa kahviseuraakin päivisin. olisi varmaan paljon juteltava.
 
Ja vielä yxi "varttunut" äiti mukaan kuvioihin. Olen 37 ja tyttö on 8½ kk. Olisi tosi kiva päästä meilijuttusille teidän muiden kanssa ja kuulla milloin päätitte hankkia vauvallenne sisaruksia. Itse kuumeisesti mietin ko. asiaa. Aika kuluu ja nuoremmaksihan tässä ei enää tulla. Olisi ihanaa nauttia ensimmäisen lapsen kanssa kaikista kasvun vaiheista kaikessa rauhassa ja vasta sitten saada hänelle pikkuveli tai -sisko... :/
 
riti63

heippa Birge!


tässä olisi mun sähköp.osoite ritva.kleimola@pp.inet.fi
laitahan tulemaan mulle postia olisi todella mukava saada vaihtaa
ajatuksia oman ikäisten äitien kanssa ja tutustua vaikka
kahvikupposen kera.
 

Yhteistyössä