P
paha paha maailma, tai jotkut ihmiset
Vieras
Olin tuttuni luona käymässä, ja tapasin 34. viikolla raskaana olevan naisen. Tulimme juttuun, koska minäkin odotan, kunnes nainen (nelikymppinen, valmiiksi jo äiti) meni ulos tupakalle!!! Kysyin häneltä että saako nykyään raskaana ollessa polttaa, ja että eikös se vaikuta vauvaan, johon hän tylysti vastasi että "ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee, poltin mä poikaakin odottaessa..." Siihen loppui se toverillinen jutustelu... Jos en olis ollut niin täysin lekalla päähän lyöty olis pitäny varmaan kysästä että kiinnostaakohan sitä mitä sen vauvalla voi mennä vikaan...
Kotiin tultuani mies laittoi viestin Myötätuulirockista, että siellä on äiti kaljoittelemassa kalja- alueella ja lapset on toisella puolella. Siis kyllähän nyt kaljan kaks ymmärtää mutta on vissiin siis ihan kunnolla siellä ottamassa...
Jokainen huolehtii omista asioistaan eikä kukaan ole täydellinen, aina vaan ei pysty ymmärtää et miten jotkut voi olla niin välinpitämättömiä.. Pakko tulla tänne edes vuodattaa kun niin kamalan paha mieli niiden lasten takia, eipä kyllä minun pienteni tartte koskaan moista kokea!
Kotiin tultuani mies laittoi viestin Myötätuulirockista, että siellä on äiti kaljoittelemassa kalja- alueella ja lapset on toisella puolella. Siis kyllähän nyt kaljan kaks ymmärtää mutta on vissiin siis ihan kunnolla siellä ottamassa...
Jokainen huolehtii omista asioistaan eikä kukaan ole täydellinen, aina vaan ei pysty ymmärtää et miten jotkut voi olla niin välinpitämättömiä.. Pakko tulla tänne edes vuodattaa kun niin kamalan paha mieli niiden lasten takia, eipä kyllä minun pienteni tartte koskaan moista kokea!