Varsinainen "Hyvä äiti- perjantai...."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha paha maailma, tai jotkut ihmiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha paha maailma, tai jotkut ihmiset

Vieras
Olin tuttuni luona käymässä, ja tapasin 34. viikolla raskaana olevan naisen. Tulimme juttuun, koska minäkin odotan, kunnes nainen (nelikymppinen, valmiiksi jo äiti) meni ulos tupakalle!!! Kysyin häneltä että saako nykyään raskaana ollessa polttaa, ja että eikös se vaikuta vauvaan, johon hän tylysti vastasi että "ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee, poltin mä poikaakin odottaessa..." Siihen loppui se toverillinen jutustelu... Jos en olis ollut niin täysin lekalla päähän lyöty olis pitäny varmaan kysästä että kiinnostaakohan sitä mitä sen vauvalla voi mennä vikaan...

Kotiin tultuani mies laittoi viestin Myötätuulirockista, että siellä on äiti kaljoittelemassa kalja- alueella ja lapset on toisella puolella. Siis kyllähän nyt kaljan kaks ymmärtää mutta on vissiin siis ihan kunnolla siellä ottamassa...

Jokainen huolehtii omista asioistaan eikä kukaan ole täydellinen, aina vaan ei pysty ymmärtää et miten jotkut voi olla niin välinpitämättömiä.. Pakko tulla tänne edes vuodattaa kun niin kamalan paha mieli niiden lasten takia, eipä kyllä minun pienteni tartte koskaan moista kokea!

tsiisus sun kans.. hyvä asia että oot huolissasi, mutta jos on masuasukki sun eka niin tuut todella vielä yllättymään mitä kaikkea sun lapses joutuu kokemaankaan sun ja muiden vuoks tässä maailmassa...

Sen olen jo oppinut että ÄLÄ IKINÄ PUUTU RASKAANA OLEVAN HORMOONIHIRVIÖN TUPAKANPOLTTOON,sillä siinä jäät toiseksi.Ne ketkä lopettaa niin TODELLA hyvä:) mutta näin se vaan menee että välillä on parempi pitää ne omat mölyt mahassa:(
Kaljotteluun en kommentoi kun kukaan meistä ei tiedä onko nyt kaljottelemassa vai kaljotteleeko samalla tavalla kuin minä aikoinaan :D alkotontakin näissä paikossa kun on:)

itse olen nyt kans raskaana ja oon koko raskauden koittanut lopettaa tupakointia. joskus oon sortunut hermosauhuihin mutta yleensä pystyn olemaan ilman tupakkaa. mutta jos sorrun niin en kyllä ikinä polttais kenenkään nähden, on sen verran törkeän näköistä kun maha pystyssä kessutellaan. enkä mä vois ikinä ottaa lapsia minnekään festareille mukaan. saavat teineinä sitten ominpäin mennä. eikä mun muksu ole koskaan nähnyt mua humalassa koska mun mielestä se vaikuttaa negatiivisesti lapsen henkiseen kasvuun (esim lapsi kiinnostuu liian nuorena juomisesta + muuta kun se alkoholikäyttäytyminen opitaan jo kotona).

Yhteistyössä