Varpaankynsien poistoon pitäisi mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "riesa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"riesa"

Vieras
mutta nyt mietin, miten pääsen sieltä pois, kun ei mulla ole niin isoja kenkiä että ne kamalankokoiset tupot niihin mahtuisi. Eikä juuri nyt ole rahaa että voisin ostaa jotain viisi numeroa liian isoja uggejakaan : / Eikä toisaalta huvita yhtä käyttökertaa varten sellaisia ostaakaan.

Eipä silti, en tiedä pääsenkö edes lääkäriinkään, kun viimeksi ei lekuri suostunut edes vilkaisemaan näitä kipeitä, tulehtuneita varpaita, käski vaan mennä jalkahoitajalle? Eihän jalkahoitaja näille mitään voisi edes tehdä, kun nää on niin kipeät ettei näihin ilman kunnon puudutusta voi edes koskea... eikä täällä kunnallista jalkahoitajaa edes ole.

Miestä ei ole ja isä on ollut haudassa jo yli 10 vuotta. Nuo varpaankynnet on kasvaneet sivuilta silleen sisään, ei siihen ole itse voinut vaikuttaa. Joku tietysti sanoo että mitäs et ole osannut leikata varpaankynsiäsi oikein, mutta kun tähän asti olen osannut. Ne joskus kasvaa tolleen ja siihen ei auta muu kuin kiilaekskiisio, joka mullekin siis tehdään - sikäli kun ensin keksin, miten pääsen pois sieltä terveyskeskuksesta sitten.

Hui kauhistus....Multa on poistettu isovarpaan kynsi joskus, ja nimenomaan siitä syystä että se kasvaa sisään sivulta. Vika ei ole minussa, lääkärin mukaan kynnessä on joku "valuvika".

Mulla oli jalassa jättisuuri villasukka ja päällä sellainen sininen pussukka, kenkä ei mahtunut jalkaan. Iso terveyssandaali oli myös jossain vaiheessa jalassa.