Varoitus: sisältää hehkutusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
JIPIIJEEJEEJIHUUJIHAAJIPPIIAUJEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ensinnäkin: kontrollissa kaikki mainiosti. Edelleen ollaan se sama 2 cm kiinni, joka lääkärin mukaan ei oo paljoa, mutta on kuitenkin kaikki nämä viikot pysyneet samana. Kohdunsuu on napakka ja Jårma voi vallan mainiosti. Tänään saatiin jopa käyrää vaikka viikkoja onkin vähän.

Asiat on niin hyvin että mun ei enää tarvi juosta Tyksissä, vaan riittää että juoksen neuvolassa (tai no, mun tapauksessa en kyllä juokse mutta kuitenkin...). Ja lääkäri sanoi myös että jos tänään vauva syntyisi, niin joutuis olemaan pitkään keskolassa, mutta että takuuvarmasti selviäisi...

Ja sain saikkua nyt tämän kuun loppuun jolloin jään virallisesti töistä pois, eli nyt on myös varmaa tietoa sekä minulla että työnantajalla että palaan töihin seuraavan kerran hamassa tulevaisuudessa.

Tämän kuun loppuun asti on myös tulot näin pienet, sitten saan lomarahat ja sitten alkaakin jo äippärahakausi, eli alkaa helppaamaan myös taloudellisesti.

Ja sitten: Niinkuin hyvät vauva-ja talousuutiset ei olis tarpeeks....mies sai nyt lopputyönsä koviin kansiin. Mehän tehtiin se yhdessä, eli mies tutki ja duunasi ja mä suomensin (hänellä tuo suomenkielellä kirjoittaminen on ihan järkkyä). Ja tuli lopputyöstä arvosana...ei oltais ikinä uskottu...mies sai NELOSEN lopputyöstään.....JUHUU JEE JEE!!!!! Ja mun super-ujon mieheni puolen tunnin powerpoint-esitelmää lopputyöstään, kaikkien esimiestensä ja lopputyövalvojan edessä, kehuttiin myös todella hyväksi!!!!! Kyllä sitä tehtiin ja väännettiin ja harjoiteltiin, mutta piruvie se kannatti.

Parin viikon päästä on viimeinen tentti miehellä ja jos hän siitä pääsee läpi, niin sitten tarvii enää tilata tutkintotodistus....JEEJEEJEE :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Välillä näitä iloisia ja ihania uutisia kun aina vaan tuntuu kaiken menevän persiilleen =)

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
MAHTAVAA, ONNEA molemmille, miksi miehesi valmistuu?

Kiitos :D . Inssiksi se valmistuu, mutta en mä muista että minkä puolen sellaiseksi =)

Hitto vie, mä olen niin onnellinen nyt että voisin tanssia täällä yksin kotona...siis jos vaan uskaltaisin ja saisin =)

Kiitos kaikille ihanille. Mies soitti jokin aika sitten ja kuuli heti mun äänestä että nyt on asiat hyvin :D . Niin ja viikkoja on nyt 27+2. Lekuri sanoi vielä että jos supistusestoja söisin viikkoon 30 asti ja sitten vois jo nekin jättää pois.

Mulla on nyt kuulkaa sellainen kivi ja taakka tippunut sydämeltä että toivottavasti se ei tippunut kenenkään varpaille...saattais tulla pahaa jälkeä. On ollut niin kova huoli monesta asiasta ja tuntunut todella ahdistavalta. Ja nyt en oo enää ahdistunut vaan alan NAUTTIMAAN tästä raskaudesta ja siitä että asiat on niin hyvin. Nyt on hyvä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Onnea kovasti, ihanaa kun saa lukea hyviä uutisia :)
Millos siulla nyt olikaan LA?

vasta 7.7, eli sais vielä pysyä pitkään masussa. Mutta kun Jårma on kiireinen kaveri, niin mitä todennäköisimmin tulee aiemmin. Kortisonit oon kuitenkin saanut vauvan keuhkoja kehittämään ja jäbytin on aikalailla isokokoinen. Eli tosiaan selviäisi jo vaikka ulos tuliskin.

Kaikki päivät on nyt pelkkää plussaa ja kotiinpäin ja mä aion nautiskella näistä. Ja hokasin just, että tuskin enää koskaan saan laiskotella ja passuuttaa itseäni oikein luvan kanssa ja kunnolla...eihän mulla oo lainkaan paskemmin asiat :D

Yhteistyössä