Varoitus lääkäristä

• Viestiketjun aloittaja mutsi68
  • Ensimmäinen viesti
mutsi68
Hei!
Ilmoittelen vaan että alkää viekö Helsingissä ikinää lastanne Lääkärille jonka nimi on Riikka Leminen. Minun mielestäni hän on epäpätevä lääkäri kun ei löydy mistää edes hänen tietojaan. Hän oli Jakomäen terveysasemalla viimeksi työssä. Hän on todella törkeä ja epäystävällinen lääkäri. Tekee vääriä diaknooseja ja lähettää syyttä verikokeisiin. Asia tarkistettu koulutetulta lastensairaanhoitajalta. Olen selvitellyt asiaa pätevän ihmisen kanssa.

Nimimerkki:En suosittele kenellekään!!!!!!!!

Nikittä
Tiiätkös muuten että voit saada herjaamisesta syytteen, jos ko. henkilö tämän joskus kuulee... Maailma on täynnä epäpäteviä ja töykeitä ns. ammattilaisia, mutta et siitä huolimatta saa julkisesti haukkua nimen kera. :\|

Jos lääkärit syyttäis tyytymättömiä asiakkaitaan aina herjauksesta ni eihän ne ehtis enää tehä töitään vaan istuskelis oikeudessa. Onneks Suomi ei oo mikään jenkkilä vaan täällä on mielipidevapaus!

Hannele
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 14:20 äiskä kirjoitti:
Jos lääkärit syyttäis tyytymättömiä asiakkaitaan aina herjauksesta ni eihän ne ehtis enää tehä töitään vaan istuskelis oikeudessa. Onneks Suomi ei oo mikään jenkkilä vaan täällä on mielipidevapaus!
Tämä menisi mielipiteenä, jos siinä lukisi, että "Minun mielestäni kys.lääkäri on epäpätevä...". Mutta ei lue. Faktana tuollaisia esittävää vastaan voi nostaa herjaussyytteen. Se on tietysti eri asia, tekisikö tuo lääkäri niin, jos tämän sattuisi näkemään... :whistle:

-peukku-
Itse olisin tyytyväinen, jos minuun tai läheiseeni suhtauduttaisiin vakavasti. "Turhat" verikokeet otetaan usein monien sairauksien poissulkemiseksi, ei toteamiseksi. :wave:

hullua
Tuo oli törkeää....saisit saada rajut sakot. Tuo on paha tapa toivottavasti joku sanoo tuollaista sinusta äitinä. Lääkärit ovat vain ihmisä eivät kaikkitietäväisiä. Lastasi tutkittiin koska tulit hänen kanssa vastaanotolle.
Mene hiekkalaatikolle kasvamaan tai niistä edes nenä, ennenkuin aukaiset suusi.

mutsi68
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 05:53 hullua kirjoitti:
Tuo oli törkeää....saisit saada rajut sakot. Tuo on paha tapa toivottavasti joku sanoo tuollaista sinusta äitinä. Lääkärit ovat vain ihmisä eivät kaikkitietäväisiä. Lastasi tutkittiin koska tulit hänen kanssa vastaanotolle.
Mene hiekkalaatikolle kasvamaan tai niistä edes nenä, ennenkuin aukaiset suusi.
Mene itse hiekkalaatikolle ja mieti mitä kirjoitat.... Taidat itse olla vaan niin pätevä kaikissa asioissa.

Yhteistyössä