Varo näitä verkkokauppoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joyboots on verkkokauppa, jota pyörittää (pyöritti) päivätyössä käyvä yksityishenkilö. Hänellä ei omien sanojensa mukaan riittänyt resursseja sen mittakaavan toimintaan, jollaiseksi nettikauppa kasvoi. Toiminnalle etsitään jatkajaa. Konseptihan on mainio, mutta edellyttää kokopäiväistä työskentelyä. Itse olen tuolta tilannut ja ollut palveluun ihan tyytyväinen. Toivottavasti toiminnalle löytyy jatkaja ja toimitusajat saadaan kohtuullisiksi.

Lisäystä:
Nuista maksuvaikeuksiin viittaavista asioista en ole tietoinen. Itse siis olen ollut asiakkaana ihan tyytyväinen, mutta en tiedä yrityksen taustoja tarkemmin.

Viimeksi muokattu:
En mä kyllä usko et kuluttajavirasto ihan tuulesta noita asioita tempaa. Voihan verkkokaupalla olla hyvinkin useita kymmeniä tyytyväisiäkin asiakkaita, vaikka niitä tyytymättömiä (jopa huijattuja) olis satoja.

En minä väittänytkään ettei ongelmia olisi ollut. Kyseinen verkkokauppa on toistaiseksi suljettu ja toiminnalle etsitään uutta pyöritäjää. Asialle ollaan siis tekemässä jotain. Huijaustarkoituksessa tuota ei selvästikään olla perustettu, vaan ongelmiin on syyt ihan muualla.

Miksi suhtaudut tähän asiaan näin tunteikkaasti? Onko jotain hampaankolossa? Jos saamasi palvelu ei ole ollut luvatun kaltaista, niin se on toki pahoiteltavaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että konseptin kehittäjä ja nettikaupan perustaja olisi vain kurja huijari. Minulla ei ole mitään syytä uskoa, etteikö tuossa olisi ollut hyvät tarkoitusperät vaikka käytännön toteutus onkin luisunut pieleen.

Yhteistyössä