Varmaan tyhmä kysymys mutta...

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
... kun en vaan voi ymmärtää miks piirakka vuokien reunat pitää olla aina muotoiltu sellaisek aaltomaiseks siis mikä järki siinä on? aina menee enemmän aikaa voidella se vuoka kun se reuna ei ole tasainen ja sama homma pestessä :headwall: :snotty:

Siis vain ulkonäkö juttu no nytpähän tiedän tämänkin ja juu mun pitäs ostaa uus vuoka mutta nyt on vaan niin paljon kaikkea muuta hankittava ennen sitä et jää tulevaisuuden haaveeks. Ja tuon olen saanut lahjana mut ihmettelin vaan kun kaikilla on aina tuommonen vuoka B)

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.

Kaunis ajatus :) :snotty: ´mutta musta tuntuu et sanot noin vaan koska haluat päästä maistamaan mun just uunista tullutta piirakkaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.

Kaunis ajatus :) :snotty: ´mutta musta tuntuu et sanot noin vaan koska haluat päästä maistamaan mun just uunista tullutta piirakkaa :whistle:

Höh, oliko se noin läpinäkyvää? Jos nyt yhden palan saisin niin lupaan etten enää pyydä tänään yhtään mitään jookosihqukookos pliispliiss.. mä vaikka tiskaan sen jälkeen, teen ihan melkein mitä vaan että saan sinun piirakkaa maistaa!

Höh, oliko se noin läpinäkyvää? Jos nyt yhden palan saisin niin lupaan etten enää pyydä tänään yhtään mitään jookosihqukookos pliispliiss.. mä vaikka tiskaan sen jälkeen, teen ihan melkein mitä vaan että saan sinun piirakkaa maistaa!

No melkein hellyin kun lupasit tiskata mutta en kuitenkaan voi luvata siitä palaakaan kun se piirakka on huomista ja vieraita varten et sori vaan mutta joudut leipomaan nyt itse omat piirakkasi :hug:

No melkein hellyin kun lupasit tiskata mutta en kuitenkaan voi luvata siitä palaakaan kun se piirakka on huomista ja vieraita varten et sori vaan mutta joudut leipomaan nyt itse omat piirakkasi :hug:

No höhh... kumpi sinulle on muka tärkeämpiä, huomiset vieraat vai minä häh? Minä luulin että meillä on jotain, jotain joka kasvaa sipulista puutarhan kauneimmaksi kukaksi... jotain mikä on taivaassa päätettyä mutta ei.. ne oli kaikki vain minun omaa mielikuvitusta. No onneksi halasit, sillä pääset pälkähästä tällä kertaa *halii takaisin niin että piirakka kypsyy ilman uunia*

Yhteistyössä