... kun en vaan voi ymmärtää miks piirakka vuokien reunat pitää olla aina muotoiltu sellaisek aaltomaiseks siis mikä järki siinä on? aina menee enemmän aikaa voidella se vuoka kun se reuna ei ole tasainen ja sama homma pestessä :headwall: :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.
Kaunis ajatus:snotty: ´mutta musta tuntuu et sanot noin vaan koska haluat päästä maistamaan mun just uunista tullutta piirakkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.
Kaunis ajatus:snotty: ´mutta musta tuntuu et sanot noin vaan koska haluat päästä maistamaan mun just uunista tullutta piirakkaa
![]()
Höh, oliko se noin läpinäkyvää? Jos nyt yhden palan saisin niin lupaan etten enää pyydä tänään yhtään mitään jookosihqukookos pliispliiss.. mä vaikka tiskaan sen jälkeen, teen ihan melkein mitä vaan että saan sinun piirakkaa maistaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Koska parhaille suorituksille tehdään aaltoja kentän reunalla niin sinun mahtavan makeille huippukokkauksella tehdään myös aaltoja reunalla.
![]()
Höh, oliko se noin läpinäkyvää? Jos nyt yhden palan saisin niin lupaan etten enää pyydä tänään yhtään mitään jookosihqukookos pliispliiss.. mä vaikka tiskaan sen jälkeen, teen ihan melkein mitä vaan että saan sinun piirakkaa maistaa!
No melkein hellyin kun lupasit tiskata mutta en kuitenkaan voi luvata siitä palaakaan kun se piirakka on huomista ja vieraita varten et sori vaan mutta joudut leipomaan nyt itse omat piirakkasi :hug: