Varkaus millainen paikka asua ja minne EI kannata muuttaa

• Viestiketjun aloittaja muuttoa miettivä
  • Ensimmäinen viesti
=)
onhan se pieni mutta kaikki on lähellä=)mun siskot asuu varkaudessa ja ne on saanu ihan nopeestikki kivoja vuokra-asuntoja.ainut mikä siellä nyt on vähän kökkö homma on, että jos stora pistää luukut (kun aivan taatusti lähiaikoina tulee niin käymään...siskon mies siellä töissä)niin muuta siellä ei sit ole.kuopio on lähellä n.70 km.ja sinne mennää sit synnyttämäänkin(ihan tiedoks jos joskus ajankohtasta=) ). se joutenlahti on kuulemma vähän levotonta aluetta mutta en minä ainakaan oon pahemmin kuullu niistä "kauheista" paikoista.eiköhän tuo ole ihan talo kohtasta mimmosia hiippareita asuu.

ryöstöläinen
Ite oon miehen perässä muuttanut pari vuotta sitten... Ihan kivaa täällä minusta on ollu, yllättävän hyvät kulkuyhteydet muihin kaupunkeihin ja edullinen asuntohintataso käsittääkseni. Esim. Kaura-aho ja Kuoppakangas joista kokemusta on ainakin kivoja, perhekeskeisiä alueita. Jotkut kaupungin vuokra-asunto- sekä kerrarialueet tietty vähän sosiaalisesti ongelmaisempia. Välimatkat lyhyitä ja erikoiskauppojakin yllättävän hyvin. Ei valittamista paitsi ilmeisesti paha lääkäripula on.

öööö
minä oon ainakin ymmärtänyt, että hoitopaikkaa saattaa joutua odottamaan pitkäänkin, ja saattaa saada hoitopaikan kaukaakin kotoa ( esim. käppärillä asuville osoitettu hoitopaikka kangaslammilta!!) . Mutta kaupan seinällä taisi olla lappu, että yksityisillä pph:illa oli vapaita hoitopaikkoja

ap
Alkuperäinen kirjoittaja =):
onhan se pieni mutta kaikki on lähellä=)mun siskot asuu varkaudessa ja ne on saanu ihan nopeestikki kivoja vuokra-asuntoja.ainut mikä siellä nyt on vähän kökkö homma on, että jos stora pistää luukut (kun aivan taatusti lähiaikoina tulee niin käymään...siskon mies siellä töissä)niin muuta siellä ei sit ole.kuopio on lähellä n.70 km.ja sinne mennää sit synnyttämäänkin(ihan tiedoks jos joskus ajankohtasta=) ). se joutenlahti on kuulemma vähän levotonta aluetta mutta en minä ainakaan oon pahemmin kuullu niistä "kauheista" paikoista.eiköhän tuo ole ihan talo kohtasta mimmosia hiippareita asuu.

onhan siellä muitakin työllistäjiä kuin tehdas, vaikka tuokin totta. toivotaan ettei kuitenkaaan

ryöstöläinen
Ekaa lasta ootan et en silleen vielä tiiä noista äitien ja lasten harrastuspaikoista tai tapaamismahdollisuuksista. Itse en oo moisista äitimiittimahdollisuuksista ottanu selvää, työ- ja miehen tuttujen kautta vaan tutustunu uusiin ihmisiin. Käsittääkseni kyllä seurakunnalla ihan joka puolella tiloja (liikuntakerhoja lapsille ainakin on) ja monipuoliset liikuntakentät ja sisätilojakin kaupungilla (esim. jääkiekkoa on ainakin ja oma uimahalli sekä liikuntatalo).

Yhteistyössä