Varkaita näköpiirissä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Butterfly85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Butterfly85

Jäsen
24.05.2010
182
0
16
Oho, meijän naapurista yritettii just pölliä auto! Yhtäkkii alkoki auton pillit vinkuu ja 5 hahmoa juoksi täysillä pakoon omaan autoonsa. Minä tietysti uteliaana ryntäsin ovelle kattoo ketä ne oli mut en saanu rekkaria ylös.. Ei vissii oo omistaja lähistöllä, ku ei näy liikettä tuol. Tarttiskohan tehä joku ilmotus johonki? tai ilmottaa omistajalle, en tosin tunne tiiä omistajaa, mut sen kai saa selville rekkarin perusteella?

Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:
Sinuna Kyllä soittaisin poliisit paikalle ja heti! :o

No mä äsken herätin ukon ja sanoin sille et kannattaiskohan soittaa poliisit, mut se sano et siinä oli päivälläki soinu pillit.. et oon nyt vähä epävarma mitä tekis, onko oikeesti aihetta, vai äärä häly... toisaalta ihmetyttää miks juoksivat pakoon....???

Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly85:
Alkuperäinen kirjoittaja zeikki:
Sinuna Kyllä soittaisin poliisit paikalle ja heti! :o

No mä äsken herätin ukon ja sanoin sille et kannattaiskohan soittaa poliisit, mut se sano et siinä oli päivälläki soinu pillit.. et oon nyt vähä epävarma mitä tekis, onko oikeesti aihetta, vai äärä häly... toisaalta ihmetyttää miks juoksivat pakoon....???

Niin no voihan se toki olla että jotkut teinit vähän pelleilly.. on kyllä joo aika kinkkinen tilanne :/

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauankohan ne pillit huutaa?

Ei huuda enää.. ehkä minuutin pari huusi

ja sinä vaan kirjottelet tänne, voi elämä näitä teinejä!!!!

Onko 25-vuotias vielä teini :o ?

Mäkin kyllä suosittelisin ap:ta ilmoittamaan poliisille, että jotain siellä autojen keskellä touhuttiin ja karkuun lähdettiin kun häly rääkäs.
Ei kai kukaan selväjärkinen lähde karkuun juoksemaan, jos vahingossa tökkää vaikka kassilla autoa ja häly alkaa huutaa?

Yhteistyössä